Peluang Bisnes Untuk Tambah Income Bulanan

Sekarang banyak peluang bisnes muncul. Bezanya adakah kita ambil peluang tu atau pun tidak. Selagi kita ada akal dan kemampuan, kita boleh buat. Contohnya bisnes online, hanya perlukan telefon dan internet pun dah memadai untuk dapat income extra setiap bulan. Tiada modal? Boleh mulakan dengan drop ship. Yang penting kemahuan dan kesungguhan. Jutawan pun bermula dengan tidak ada apa-apa tapi kerana nak yang sungguh-sungguh, boleh jadi sampai jutawan.

Ada banyak sebab kenapa orang buat bisnes.

Yang nyata, sebab kos hidup semakin naik. Macam-macam kita nak kena bayar. Itu belum lagi ditambah dengan keinginan nak travel, nak miliki rumah yang selesa dan macam-macam keinginan lagi. Kita nak juga ada simpanan, boleh bagi duit pada mak ayah tiap2 bulan, boleh simpan tabung pendidikan anak-anak. Bukan sekadar untuk bayar bil, bayar rumah, isi minyak kereta dan kenyangkan perut setiap hari je.

Jadi kenapa masih tunggu?

” Saya tak pandai nak bisnes”

Ya yang pandai tu bermula dari tak pandai. Bukan lahir-lahir je boleh kira duit. Sebab itu ada banyak bengkel, kelas, seminar untuk orang bisnes sebab nak ajar kasi pandai. Sama lah dengan Kak Yana pun, dalam Shaklee n baru lah belajar macam-macam ilmu bisnes. Baru lah join macam-macam kelas. Lama-lama yang tak tahu tu akan jadi tahu dan mahir.

PELUANG BISNES DENGAN MODAL RENDAH

Jadi kak yana nak buka peluang ni untuk jadi pengedar Shaklee macam kak Yana. Market memang luas malah boleh sampai ke luar negara dengan syarat buat cara betul. Modal hanyalah RM79.50 dah layak untuk jadi pengedar yang sah. Kak yana yakin, modal RM79.50 tu mampu untuk disediakan.

Special untuk mereka yang mendaftar sebagai pengedar di bawah kak yana, akan ada group untuk coaching secara berkumpulan mahupun secara personal.

 

Kelebihan jadi Pengedar Shaklee

  • Bisnes paling fleksibel, paling mudah dan paling secure setakat ini berbanding bisnes lain
  • Tak perlu sewa kedai, tak perlu uruskan pekerja yang mungkin pelbagai ragam dan yang paling mudah sekali adalah tak perlu nak pening mengenai pembungkusan product, kualiti product, jaminan keselamatan product kerana semuanya telah dilakukan oleh Shaklee.
  • Peluang yang akan dapat seperti unlimited income, peluang melancong, bonus kereta
  • Ilmu-ilmu yang diajar kebanyakannya memang PERCUMA.
  • Repeat order product tinggi. Sebab tu satu syarat penting kalau nak mulakan bisnes, pastikan pilih product yang berkualiti
  • Bebas tentukan mendium mana untuk berbisnes

Jadi apa tunggu lagi, hubungi Kak Yana segera untuk mulakan perniagaan modal rendah anda

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

Similar Posts

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge