|

Jana Income Online 2023 Dengan Projek Blog Mega 1.0

Jana income Online 2023 melalui Projek Blog Mega 1.0 merupakan salah satu projek yang dipelopori oleh Master Norita dan Master Salwa dalam komuniti Shaklee Malaysia. Ramai yang tahu, blog merupakan salah satu medium marketing online yang boleh jana duit. Tapi ramai tak guna medium ni mungkin sebab perlukan masa untuk menulis blog, dan perlu ilmu SEO untuk bantu naikkan ranking blog.

Selama 2 minggu projek ni dijalankan, sambutan yang luar biasa dari pengedar Shaklee seluruh Malaysia iaitu seramai 200 orang peserta telah menyertainya.

 

BISNES BERJEMAAH 

 

Pernah dengar tak kata-kata yang berbunyi,

If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together.

Projek Blog Mega 1.0 ini adalah projek fasa pertama yang mengaplikasikan konsep pepatah di atas. Dalam dunia blog ni, kita kena bermain dengan SEO supaya blog kita mendapat tempat di Google Search Engine. Nak belajar secara teknikal memerlukan kita untuk masuk kelas yang mungkin berharga beribu-beribu. Tapi dalam komuniti Shaklee kami sangat bertuah kerana mentor-mentor kami mahir dalam ilmu ini dan berkongsi dengan kami semua. Kami buat secara berjemaah untuk menaikkan ranking blog kami.

Projek Blog Mega 1.0 ini banyak membantu mereka yang dah lama berkecimpung dalam dunia blog untuk kembali hidupkan semula blog mereka dan yang paling best membantu pengedar yang baru untuk mencuba marketing online melalui blog.

Orang kata bila kita buat berjemaah, semangat kita berkobar-kobar kan? Memang betul! Ianya menjadi salah satu cara bagaimana untuk kita kekal bersemangat dalam bisnes. Bisnes ni ada up and down. Bila kita berjemaah dengan team, boleh elak kita dalam fasa down yang lama sebab ada support dari team.

Melalui projek Blog mega Shaklee 1.0 ni juga dapat banyak idea menulis lepas baca coretan kawan-kawan seperjuangan. Jadi takde lah berlaku idea kering, tak tahu nak tulis apa kan. Sebab kita dah diberi topik apa nak tulis. Memang senang je sebenarnya. Mahu atau tidak sahaja,

 

PROJEK BLOG MEGA 1.0 DENGAN TAWARAN HADIAH KESELURUHAN BERNILAI RM30K

 

12 tahun lepas semasa saya memulakan bisnes shaklee, blog adalah medium pertama yang saya gunakan untuk buat marketing produk selain dari Facebook. Ye lah dulu-dulu belum ada lagi instagram dan Tiktok ni. Melalui blog, saya dapat reach pengguna-pengguna product Shaklee di serata Malaysia. Ramai yang join ahli Shaklee dengan saya selepas mereka hubungi saya dari blog.

Sejak itu memang saya jana income online melalui blog. Jadi dengan projek blog mega 1.0 ni, alhamdulillah kami menghidupkan semula medium ni untuk jana income 2023. Projek ini bukan sahaja sekadar menulis entry blog tapi juga ditawarkan hadiah yang keseluruhannya bernilai RM30k

Dalam cabaran ni, kami hanya perlu publish 2 netry sahaja iaitu

Alhamdulillah saya menang hadiah Nutriferon. Nutriferon ni adalah supplement yang diformulasikan untuk membantu menjaga dan menguatkan sistem pertahana badan. Ia membantu untuk menggalakkan pengaktifakn periasai semulajadi badan agar berada dalam keadaan baik.

Selain dari Nutriferon, hadiah yang ditawarkan adalah

  • 15 pemenang Vivix yang bernilai RM399 sebotol
  • 29 pemenang Collagen Shaklee yang bernilai RM298 sekotak
  • Hadiah exclusive

Hadiah semua mahal-mahal, memang pemurah upline Master kami, bertuah semua peserta-peserta yang join.

 

PROJEK BLOG MEGA SHAKLEE 2.0

 

Rentetan dari porjek blog mega 1.0 akibat sambutan yang menggalakkan, Master Norita meneruskan projek Blog Mega Shaklee 2.0 kali ni dengan hadiah yang lebih menarik, bukan lagi loose item tapi by Set yang tentunya mengandungi lebih dari 1 produk. Berapa pula lah kali ni total hadiah kan?

Jadi kepada mereka di luar sana sedang cari cabang bisnes dan nak jana income online 2023 ni, boleh klik link di bawah ya. Saya alu-alukan terutama mereka yang suka menulis cuba cabang bisnes income lumayan ni.

Hubungi saya AZIYANA  012-9576172 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://jombizz.wasap.my

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge