|

Trip Percuma Tajaan Shaklee Ke US

Syukur alhamdulillah, tahun ni sekali lagi layak dapat reward percutian Shaklee secara percuma. Trip untuk tahun 2023 ni insyaaAllah akan ke Anaheim dan Los Angeles, United State. Trip selama 8 hari ni adalah tajaan sepenuhnya daripada Shaklee.

Reward Buat Bisnes Shaklee

Reward trip percuma ni adalah salah satu dari 3 reward utama yang shaklee offer bila buat bisnes. 2 lagi adalah cash (bonus) dan juga car bonus juga dalam bentuk cash. Percutian Shaklee ni ada 2 kategori- international dan juga regional. Jadi ada 2 lokasi.

Siapa yang boleh join reward percutian Shaklee ni?

Untuk trip international, syaratnya leader bermula rank Coordinator. Maksudnya kena qualified as leader baru lepas syarat pertama. Leader ni bermula rank pertama, iaitu Supervisor, kemudian Sr Supervisor seterusnya Coordinator. Untuk jadi Supervisor, jualan berkumpulan hanya RM10K sahaja. Kemudian, duplicate teknik yg sama untuk melahirkan leader bawah kita pula. 3 orang leader dilahirkan maka boleh up rank kepada Coordinator.

Point dikumpul melalui jualan, effective rank dan juga produce leader. Lagi tinggi jualan, lagi banyak poin trip boleh kumpul. begitu juga lagi tinggi rank lagi banyak poin trip dan lagi ramai orang yang kita bantu juga jadi leader seperti kita lagi tinggi point trip.

Untuk trip regional pula, sayarat leader masih sama. Jumlah point terkumpul kurang separuh dari international. Untuk tahun 2023, destinasi yang akan dilawati adalah Korea. Menarik sangat kan?

Percutian 5 Star Yang Mewah

Travel dengan shaklee ni memang heaven sangat. Pack luggage je, tak perlu fikir destinasi, tempat lawatan mahupun hotel mana nak stay dan nak makan apa sebab semuanya telah disusun oleh Shaklee.

Ini adalah antara itirenary yang Shaklee buat sepanjang berada di US nanti

Sepanjang 12 tahun buat bisnes dengan Shaklee, alhamdulillah setiap tahun saya layak untuk reward free trip ni . Antara negara yang dah dilawati bersama Shaklee adalah

  • Italy -2x
  • US – 3x
  • Jepun
  • France
  • Spain
  • Thailand
  • Swiss

Tak pernah mimpi pun boleh travel jejak negara orang, tapi dengan bisnes Shaklee ni boleh dapat peluang ni. Pertama kali saya buat passport sebab nak ke US tahun 2014. Kalau bukan melalui Shaklee, rasanya tak tahu bila saya akan travel ke luar negara.

Layanan sepanjang travel juga snagat terbaik. Di bawa ke restoren2 mewah untuk menikmati hidangan yang mahal-mahal. Memang nikmat dunia. Kalau kita travel sendiri, tentu kita akan cari yang bajet-bajet je kan. Kita bukan jutawan nak ke restoren mewah2, tapi nikmat ni boleh dirasi bila travel bersama Shaklee.

Dalam masa yang sama juga, Shaklee akan sedaya upaya untuk bagi leader-leader rasa budaya negara yang dilawati. Contohnya masa kami ke Jepun, kami diberi set pakaian jepun Yukata dan makan dengan cara dan budaya jepun. Di samping kita enjoy dan seronok semasa travel, kita juga boleh alami budaya mereka.

Boleh tengok gambar-gambar sepanjang trip ke

  1. Jepun Tahun 2017 DI SINI
  2. Trip Cruise Mediterranean lawat 3 negara 2018 DI SINI
  3. Trip Phuket 2019 DI SINI
  4. Trip Swiss Tahun 2022 DI SINI

Boleh layan segala Video-video trip Shaklee DI SINI. Anda akan rasa syiok giler lah travel dengan Shaklee ni. Kita akan experience aktiviti-aktiviti yang tak pernah buat pun sebelum ni. Contohnya masa trip di Phuket kami diberi peluang untuk naik ATV merentasi hutan-hutan dan kawasan penternakan gajah. Agak jauh perjalanan naik ATV tapi masyaaAllah superb best. Pendek kata semuanya best sangat lah.

Nantikan entry saya sepanjang trip ke US nanti ya.

Nak Join Bisnes Shaklee

Bagi yang suka travel tapi tak nak fikir itirenary, haaa bisnes ni memang untuk anda. Jadi saya nak bukak peluang bisnes ni untuk anda, jom jadi geng travel saya. Kita buat bisnes ni sungguh-sungguh smapai dapat reward travel, then kita enjoy masa travel Shaklee

Boleh klik link di bawah untuk nak tahu detail pasal peluang ni

wasap.my/60129576172/peluangbisnes

Boleh baca juga:

9 Sebab Kenapa Komuniti Bisnes Shaklee Sangat Best

Bisnes Online Terbaik Malaysia 2023

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge