rawatan gastrik pantas
| | | | | |

Penawar Gastrik Berkesan Dalam Tempoh Cepat

GASTRIK, Penawar nak hilang dengan berkesan dalam tempoh cepat.

Diserang gastrik?

Rasa pedih ulu hati?

Menyucuk-nyucuk sampai ke dada , lagi kronik macam susah nak bernafas?

Rasa badan berangin dan sangat tak selesa?

Semalam saya diserang gastrik. Puncanya sebab salah makan. Ada makanan bergandum dan sedikit pedas ( tinggi gluten) yang saya makan petang tu mencetuskan reaksi gastrik ni.  Bila diserang gastrik, perut mula rasa tak selesa. Menyucuk dan pedih huluhati, asyik sendawa kerana terasa perut kembung. Satu badan terasa berangin. Badan mula rasa lemau, lesu dan tak bertenaga. Siapa yang pernah alami gastrik, mesti faham keadaan ini.

Satu hari terbaring je. Bila gastrik, selera makan pun takda walaupun memang kena makan. Sebab kalau perut kosong lagi lama tempoh nak baik. Hanya mampu telan bubur sahaja itupun dalam kuantiti yang sedikit. Untuk maslaah gastrik ni memang ada banyak jenis, ada yang menyucuk2 pedih ulu hati, ada yang kena serangan angin berterusan memang tak selesa langsung perut. Apa saya buat untuk kurangkan keradangan akibat asid perut ni?

Penawar Gastrik Berkesan

Apa yang saya buat adalah, saya ambil minuman protin ESP yang dibancuh bersama dengan Life Shake Eldberry dan makan vitamin Alfalfa Complex serta Omega Guard. Hasilnya, pedih perut akibat gastrik berkurangan. Saya rasa lega lebih cepat. Alhamdulillah. Tak perlu menanggung berhari-hari.

ESP : ESP adalah protin Bantu pulihkan lapisan dan membina sel-sel baru yang rosak. ESP juga memberi tenaga segera sebab bila gastrik, memang rasa letih.

Baca juga >> 10 Manfaat ESP yang tidak disedari Ramai

Life Shake Eldeberry : Bantu pulihkan sistem pencernaan dan melawaskan perut kerana mengandungi prebiotik dan enzim

Pengambilan ESP dan Life Shake Elderberry ni membantu untuk elakkan perut kosong serta bagi kesan kenyang yang lebih lama walaupun tak makan nasi.

Alfalfa Complex : Bantu rendahkan asid perut, buang angin dalam badan dan mengurangkan keradangan

set gastrik shaklee

Omega Guard – vitamin antiradang yang elakkan bengkak di dinding usus. Bila gastrik dan kita rasa, itu dipanggil accute inflammation. Ada keradangan di bahagian dinding usus kita. Jadi perlukan vitamin antiradang

Saya jugak ambil pil Ostenutrix di sebelah malam untuk cepat redakan keasidan. Ostenutrix mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D yang bersifat antiasid iaitu meneutralkan asid dalam perut.

Jika sentiasa amalkan pengambilan vitamin-vitamin ni, insyaaAllah gastrik susah nak menjengah. JIka terkena sekali sekala, akan sembuh dalam tempoh pantas. Bagi yang menderita gastrik yang tak berkesudahan, anda patut amalkan pengambila set gastrik ni

BAGAIMANA NAK DAPATKAN SET VITAMIN GASTRIK?

Untuk dapatkan SET GASTRIK  ini, boleh hubungi kak yana di talian berikut 012-9576172 atau terus klik link http://www.wasap.my/60129576172/setgastrik

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Setiap pembelian dengan saya layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual penggunaan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  012-9576172 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://jombizz.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge