|

Bisnes Online Terbaik Malaysia 2023

Nak buat duit extra tahun 2023 dengan bisnes online, mungkin ini yang sedang bermain dalam fikiran anda sekarang. Anda mula mencari-cari apakah bisnes online terbaik kat Malaysia ni. Mungkin sudah ada 2 atau 3 pilihan. Tahniah! Tak ramai yang bertindak walaupun tahu status kewangan sekarang berada di situasi cukup-cukup sahaja setiap bulan.

Kenapa Nak Buat Bisnes Online?

Ya di luar sana memang banyak pilihan bisnes boleh buat. Boleh jual macam-macam. Nak jual makanan di gerai, pakaian, buat servis, dan macam-macam lagi. Tak semua bisnes dijalankan secara online. Ada yang separa online. Ada yang masih dibuat secara offline

Bisnes online ni banyak beri kelebihan kepada mereka yang mempunyai masa yang terhad, contohnya yang bekerja 8-5. Bisnes dibuat secara part time pula, jadi bisnes online adalah pilihan sebab ianya lebih fleksible dan boleh dibuat di mana-mana, hanya perlukan telefon yang ada talian internet sahaja.

Pengalaman saya sendiri, memulakan bisnes shaklee secara online sejak tahun 2012. Saya bekerja sepenuh masa waktu itu jadi bisnes online jadi pilihan. Hingga sekarang pun saya masih meneruskan bisnes Shaklee ni.

Medium online sekarang lebih meluas. Ada banyak platform digital untuk marketing, kos pula percuma dan tidak perlukan modal keras untuk buka kedai. Sangat sesuai bagi mereka yang tak punya modal besar namun ingin mempunyai bisnes sendiri.

Senang bukan?

Idea Bisnes Online Yang Repeat Order Tinggi

Bila kita nak pilih bisnes, sudah tentu kita nak bisnes yang repaet order tinggi. Laku keras orang kata. Permintaan pelanggan bukan bermusim, maksudnya sentiasa on demand tidak mengira musim. Lebih bagus kalau kalis ekonomi.

Ada ke bisnes yang ada ciri ini?

Sudah tentu ada. melalui pengalaman saya berkecimpung dalam bisnes Shaklee, semua ciri-ciri yang saya sebut di atas ada dalam Bisnes Shaklee. Alhamdulillah, sebab itulah dah 11 tahun saya masih lagi fokus dengan bisnes ni. Cabaran tetap ada. Naik dan turun tu adat berbisnes. Namun saya melihatkan ianya sustainable business. Kekal releven sepanjang zaman, tambahan pula sentiasa ada pelanggan baru yang membeli dengan saya dan pelanggan lama repeat order. Tidak pernah putus rezeki saya dalam bisnes Shaklee ni. Syukur sangat.

Kelebihan Bisnes Online Shaklee adalah

  • Modal yang sangat rendah – hanya RM35 sahaja untuk bermula. Ada bulan-bulan promosi, anda boleh join secara percuma. Biasanya setiap bulan ada kelebihan ahli percuma dengan pembelian produk promosi yang murah.
  • Fleksible – tidak kira siapa pun ada, tiada tempoh tertentu untuk menjalankan bisnes ni. Ianya adalah mengikut masa kita. Jika kita hanya ada waktu malam, maka malam lah kita buat aktiviti marketing, followup customer, uruskan order customer, ualngkaji kelas-kelas training yang terlepas di waktu siang dan sebagainya
  • Tak perlu bukak kedai– guna sahaja medium marketing percuma yang ada, FB, IG, Youtube,Tiktok, Blog haa banyak kan boleh tebar jala,pelanggan berlambak2 kat medium-medium ni. Pun dah buat buat jualan puluh ribu sebulan.
  • Tidak perlu simpan stok banyak – Jika baru bermula dan modal pun terhad, tidak perlu untuk simpan stok. Bila bisnes dah berkembang, baru boleh upgrade bisnes untuk sediakan sedikit stok untuk tujuan COD, itupun tiada nilai minimum or maksima yang diwajibkan.
  • Ada sistem mentoring yang padu dan lengkap – setiap bisnes perlukan training. Training secara online tersedia setiap hari dan ianya percuma. Mudah sangat
  • Tak perlu sakit kepala nak hasilkan product hanya fokuskan kepada marketing dan personal branding sahaja – inipun dah boleh buat jualan berjuta dan income 4-5 angka setiap bulan.
  • Sentiasa ada pelanggan– bisnes shaklee adalah dalam niche kesihatan. Orang sakit dan mencari solusi untuk kembali sihat sentiasa ada. Yang nak kulit cantik pun sentiasa ada. Jadi demand product tak pernah putus. Shaklee ada banyak solusi kesihatan dan kecantikan.

Baca juga >> 9 Sebab Kenapa Komuniti Bisnes Shaklee Sangat Best

Apa Yang Dapat Melalui Bisnes Online Shaklee?

Melalui bisnes Shaklee, ada disediakan reward yang dipanggil 3C. Dah penat-penat berbisnes, selain dapat income extra kalau dapat reward yang lain tentulah kita happy kan? So apa 3C ni?

  • Cash (bonus setiap 13/14hb)
  • Car bonus – extra money selain bonus jualan
  • Convention – hadiah trip percuma regional dan international (contohnya regional -korea, international – USA)

Syarikat tidak hanya membayar komisen tapi diberi juga reward berjalan-jalan serata dunia, setiap tahun. Selama 11 tahun, saya telah merasai reward freetrip ni ke US (masuk 3x) , Italy (2x), Jepun, Thailand, naik Cruise mengelilingi 3 negara dan Switzerland. Siapa yang tidak seronok menikmati reward begini. Ada juga disediakan pakej Umrah setiap tahun.

trip percuma shaklee

Jadi walaupun bisnes online, buat secara part time tetap ada peluang untuk menikmati reward yang best-best dari syarikat. Kuncinya terletak pada konsisten dan amal segala ilmu yang dipelajari dalam kelas training.

Bagaimana Nak Mula Bisnes Online Shaklee?

Mudah sahaja. Melalui 2cara

  • Bayaran RM35
  • Beli produk promotion dan masuk secara percuma

Anda akan diberi access dalam sistem online yang mana anda boleh melakukan transaksi jual beli produk di dalam sistem, membina team, training dari group dan juga syarikat. Segala bahan-bahan marketing juga boleh diaccess secara percuma dengan banyaknya dalam sistem.

sistem online shaklee
Sistem Online Yang Lengkap

Anda boleh pilih medium marketing yang ingin digunakan, mula mengatur strategi pemasaran dengan bantuan saya sebagai upline anda dan terus boleh berkongsi produk jualan.

Hubungi saya terus di talian 012-9576172 (yana) atau klik link https://wasap.my/60129576172/bisnesonline2023

Saya akan guide anda untuk memulakan bisnes ni dan membina legasi bisnes anda

Walaupun modalnya rendah, tapi pulangan lumayan jika bersungguh-sungguh mengusahakannya. Saya sudah buktikan, jadi turn anda pula untuk menikmati hasil dari bisnes online Shaklee yang mudah dan fleksible ini. InsyaaAllah dengan duit extra hasil berbisnes, macam-macam impian boleh dilaksanakan.

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge