Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah
| | |

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Rahmah sana rahmah sini, vitamin pun harga rahmah tau. Jaman now, ramai yang mencari-cari solusi untuk dapatkan kulit cantik. Selain skincare, vitamin adalah super penting untuk cepatkan proses nak dapat kulit cantik. Sel-sel yang sihat boleh buat kulit glowing dan berseri. Ingat, kecantikan bermula dari dalam. Vitamin Yang Diperlukan Kulit Kulit manusia terdiri daripada 3…

Vitamin C Shaklee Murah : 2 Botol RM99 Free Keahlian
| | | | | |

Vitamin C Shaklee Murah : 2 Botol RM99 Free Keahlian

Vitamin C Shaklee Murah : 2 Botol RM99 Free Keahlian Free juga kos pos. Fuhhh macam tak percaya kan sebab shaklee tak pernah buat offer sebegini murah. Tapi kena percaya lah sebab ianya memang betul-betul kenyataan. Kebiasaannya harga untuk sebotol bagi ahli adalah RM92 tapi kali ni semua pelanggan akan dapat menikmati harga RM99 untuk…

Collagen, Kenapa Perlu Ambil Terutama Bila Menjelang 40an
| | | | | | | |

Collagen, Kenapa Perlu Ambil Terutama Bila Menjelang 40an

Kalau cerita pasal collagen, ramai yang ingat ianya hanya untuk kecantikan. Jadi mereka yang dah sedia cantik, atau tidak ada masalah kulit akan memandang sepi bila ditunjukkan collagen. ye lah, macam tidak ada keperluan untuk kulit buat apa nak ambil kan. Haa, dalam entry ni kak yana nak share sikit tentang keperluan collagen yang mungkin…

Masker Muka Untuk Kecutkan Jerawat Kronik. Kesan Pasti Wow!!
| | |

Masker Muka Untuk Kecutkan Jerawat Kronik. Kesan Pasti Wow!!

Masker Muka Untuk Kecutkan Jerawat Kronik. Kesan Pasti Wow!! Perasaan bila ada jerawat kat muka¬† ” cepatlah kecut woiii, stress aku tengok dok menepek kat muka ni” . Betul kan? Kalau boleh sebiji jerawat pun taknak ada kat muka. Nak kulit ploles, nak kulit licin, cantik berseri sentiasa tanpa gangguan jerawat. Tapi bagaimana kalau dah…

Rawat Jerawat Bernanah Kronik Pulih Dengan 2 Langkah Mudah
| | |

Rawat Jerawat Bernanah Kronik Pulih Dengan 2 Langkah Mudah

Pernah tengok orang yang ada masalah jerawat kronik ? Jerawat kronik ni maksudnya jerawat yang besar, merah dan jelas sekali keradangan di kulit. Ada yang pakej bernanah, tanda jangkitan sudah kronik. Jika dibiarkan, memang boleh meninggalkan parut yang berlubang dan ini akan ambil masa dan product yang betul-betul hebat untuk licinkan semula. Nak pulihkan masalah…

Set Minipack Jerawat : Rawat Jerawat Dengan Berkesan
|

Set Minipack Jerawat : Rawat Jerawat Dengan Berkesan

Down dengan masalah jerawat ? Dah macam-macam cuba tapi jerawat masih tak hilang? Dah tak tahu nak buat macam mana. Malu nak jumpa orang bila keadaan jerawat kat wajah tak surut-surut. Tunggu dulu, sebab anda belum jumpa yang berkesan rawat jerawat dari dalam. Saya beri jaminan, penggunaan yang konsisten akan bantu anda untuk hapuskan kekecewaan…

Youth Activating Serum – Perbaharui Sel 10x Ganda Rawat Kulit Jeragat
| | |

Youth Activating Serum – Perbaharui Sel 10x Ganda Rawat Kulit Jeragat

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″] [et_pb_text admin_label=”Text”] Jika kulit normal, biasanya serum tidak diperlukan. Tapi bila ada kulit bermasalah seperti jeragat, parut berlubang pemakaian serum adalah termasuk dalam rutin skincare setiap hari. Youth Activating Serum adalah serum yang pilihan untuk rawat masalah kulit jeragat, parut berlubang dan untuk kesan awet muda. Youth Activating Serum…

Rutin Skincare Pagi – Step By Step Cara Betul
| |

Rutin Skincare Pagi – Step By Step Cara Betul

Konsisten dengan rutin skincare pagi setiap hari adalah sangat penting sebab sepanjang hari kulit kita akan terdedah dengan pencemaran, sinar UV dan tekanan alam sekitar yang lain. Untuk hasil terbaik dari rutin skincare pagi, ada beberapa perkara yang kena ditekankan Pilih produk terbaik mengikut jenis kulit Gunakan dalam urutan yang betul AMALAN TERBAIK RUTIN PENJAGAAN…

Jerawat Kronik – Dulu Down Sekarang Confident Habis
| | |

Jerawat Kronik – Dulu Down Sekarang Confident Habis

KISAH JERAWAT KRONIK HILANG, KEYAKINAN DIRI NAIK 200% Ada amsalah jerawat kronik di muka memang boleh buat keyakinan diri hilang, malu nak berdepan dengan orang. Begitulah juga kisah yang kak yana nak kongsi hari ini. Alhamdulillah perasaan down beliau dengan keadaan jerawat kronik tu tak lama, beliau berjaya pulihkan semula keyakinan dan rawat wajah dari…

Jerawat, Blackhead dan Whitehead Hilang Dengan Kentang. Jom Follow Caranya
| |

Jerawat, Blackhead dan Whitehead Hilang Dengan Kentang. Jom Follow Caranya

Kentang boleh guna untuk hapus jerawat, blakchead dan whitehead? Betul ke acah-acah je ni? Sebenarnya ada banyak cara semulajadi, guna bahan dari dapur je untuk hilang masalah jerawat, blackhead dan whitehead. Kentang mentah boleh bantu banyak masalah kulit. Kentang berupaya untuk Bersihkan kulit muka Bersihkan minyak yang berlebihan Bantu kawal dan cegah jerawat, jerawat, bintik…