Duit Raya Awal Dari Shaklee Setiap Tahun

Alhamdulillah, tahun ini masuk tahun ke 11 saya terima duit raya awal dari Shaklee. Tiap-tiap tahun Shaklee bagi duit raya ke? Macam mana boleh dapat duit raya dari Shaklee? Shaklee tu siapa? Haa mungkin timbul soalan-soalan ni di benak fikiran anda kan? Takpe, dalam entry kali ni saya nak share kenapa saya dapat duit raya awal ni setiap tahun tanpa gagal selama 11 tahun.

Duit Raya Dari Shaklee

First of all, Shaklee adalah syarikat vitamin no 1 dunia yang memfokuskan penjualan vitamin semulajadi dan produk kesihatan yang selamat. Shaklee mempunyai rekod pencapaian lebih dari 60 tahun dalam perniagaan dan lebih daripada 100 tahun inovasi dalam produk pemakanan kesihatan.

Macam mana boleh dapat duit raya dari Shaklee? 

Ianya bermula semasa saya mula consume product Shaklee iaitu ESP. Shaklee ni ada banyak product, masa tu saya pilih ESP sebab untuk bantu tambah susu badan dan beri tenaga. Tahun 2012 ketika itu. Sejak consume product, saya tertarik pula untuk jana income dengan jual product Shaklee dengan jadi pengedar. Jadi saya ambil keputusan untuk berkongsi dengan kawan-kawan tentang produk ini. Alhamdulillah semakin hari semakin ramai yang beli produk Shaklee ni dengan saya, jadi ahli Shaklee dengan team saya. Bermula dengan diri saya, sekarang team saya yang saya namakan Emerald Family semakin berkembang.

3 bulan pertama saya mulakan bisnes ni, alhamdulillah saya berjaya raih income 4 angka. Bonus yang shaklee bayar setiap 14 haribulan ini lah yang banyak membantu saya dan keluarga untuk menambahkan pendapatan kami sekeluarga dan boleh upgrade kehidupan kami. Kalau gaji hasil kerja dapat setiap hujung bulan, bonus dari Shaklee akan dapat tengah bulan. Jadi setiap kali tiba nak raya, pendapatan dari Shaklee sangat membantu untuk berbelanja sementara nak tunggu gaji. Sepanjang 11 tahun ni, tak pernah sekali pun Shaklee lewat bayar bonus kepada pengedarnya.

Tahun 2023 ni raya jatuh pada 22 April 2023, bonus Shakle pula masuk pada 14 April. Jadi sudah tentu lah dapat duit raya awal dari Shaklee. Alhamdulillah.

Kelebihan Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee

Siapa yang tak gembira kalau ada duit extra kan? Boleh buat apa dengan duit ni selain untuk tampung kekurangan pendapatan? Ada banyakkk

  • boleh extra sedekah. Bulan ramadhan tentu kita nak bersedekah lebih terutama 10 hari terakhir ramadhan
  • boleh belanja ahli keluarga adik beradik atau mak ayah
  • boleh guna untuk beli keperluan raya mak ayah dan bagi duit raya extra untuk mereka
  • boleh simpan untuk kegunaan lepas raya, dah tentu banyak yang perlu dibelanjakan bila pulang ke kampung. Bila ada duit bonus Shaklee, ringan la sikit beban kewangan

Kesimpulannya terpulang kepada kita untuk belanjakan bagaimana, yang penting kalau ada lebih, maka lebih ramai yang kita boleh bantu. Tidak lah terhad pada memenuhi keperluan sendiri sahaja.

Duit Raya Shaklee Unlimited 

Bonus atau hasil dari jualan product bergantung kepada usaha jualan peribadi dan ahli kumpulan. Kita boleh tentukan sendiri matlamat berapa yang kita mahu, dan seterusnya atur strategi mengikut amount yang kita mahu. Tidak ada amount yang terhad, semuanya bergantung kepada diri kita sendiri. Unlimited income. Dulu saya hanya mahukan bonus extra RM1000 sahaja. Tapi tak sangka boleh dapat hingga 5 angka. Dari income geli-geli boleh atasi gaji kerja hakiki. Modal saya mulakan waktu itu hanya RM75 sahaja. Tapi sekarang jauh lagi rendah RM35 sahaja dah boleh mula berbisnes. Tak perlu modal yang besar adalah pilihan bisnes yang tepat.

Nak tahu anggaran bonus Shaklee boleh juga baca di entry kawan saya Duit Raya Awal Dari Shaklee

Apa lagi kelebihan selain dari extra income ? Bila berbisnes Shaklee ni, saya dapat nikmati 2 lagi kelebihan iaitu

  1. Trip percuma setiap tahun. Alhandulillah dengan bisnes ni dapat merasa jalan-jalan di US, Jepun, Italy, Thailand, naik cruise mengelilingi 3 negara, dan yang terkini tahun lepas ke Switzerland. Tahun ni bakal ke US dan Korea. Semuanya reward dari bisnes.
  2. Car bonus. Income bukan sahaja bonus dari jualan tapi juga dapat tajaan bayaran kereta setiap bulan. Kereta yang saya gunakan, saya bayar sepenuhnya dengan car bonus dari shaklee

Masa saya mulakan bisnes ni dulu, saya tak pernah terfikir pun akan dapat nikmati 2 kelebihan di atas, tapi syukur alhamdulillah Allah lorongkan rezeki ni buat saya. Saya orang biasa-biasa sahaja tapi sebab nekad dan sentiasa belajar, buat marketing berterusan dan bantu ahli team untuk sama-sama berniaga Allah izinkan saya merasai nikmat dunia ni. Syukur saya grab peluang berbisnes bersama Shaklee

Nak tahu apa lagi yang best dengan bisnes Shaklee ni boleh baca di entry saya

9 Sebab Kenapa Komuniti Shaklee Sangat Best

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang bagaimana nak jana income dengan Shaklee, saya memang open intake untuk jadi ejen atau dropship dengan team saya. Kami sediakan banyak training, bahan marketing percuma, kelas percuma untuk conquer pasaran dan banyak lagi, Perlu sediakan diri untuk belajar dan willing untuk buat sungguh-sungguh kalau nak upgrade kehidupan. Hanya melalui perniagaan kita boleh dapat extra income yang kita nak

Hubungi saya AZIYANA  012-9576172 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://jombizz.wasap.my

Shaklee Kuantan 

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge