|

Program Insentif Shaklee Tawar Extra Income 4 Angka

Dapat jana duit extra 4 angka sebulan, tentu sekali kita akan rasa sedikit lega. Dengan keadaan sekarang yang kos hidup makin meningkat, duit gaji yang tinggal lepas tolak itu ini memang menyesakkan. Namun berita baik buat semua sebab Shaklee menawarkan program Insentif iaitu peluang untuk raih extra income 4 angka buat mereka yang betul-betul nak cari peluang bisnes.

Raih Pendapatan RM6000 Dalam 3 Bulan

Apa nilai RM6000 ni buat anda?

Kalau RM6000 dibahagi dengan 3, jumlahnya RM2000 sebulan. Ya hampir RM2000 sebulan extra income yang boleh dapat melalui program Insentif Shaklee ni. Program ini khas untuk mereka yang capai pangkat pertama dan kedua dalam Shaklee iaitu Supervisor dan Senior Supervisor. Berita baiknya, ianya bukan sahaja untuk kenaikan pangkat yang baru tapi yang lama juga boleh meraihnya jika kembali effective sebagai leader. Program ini bermula dari April hingga Jun. So jom cepat-cepat grab.

Kalau anda seorang surirumah, atau graduan yang belum dapat kerja ini ialah peluang yang anda boleh cuba. Duduk kat rumah, masih boleh terima income 4 angka tak perlu keluar peluh keringat. Yang lebih menarik, ada slip gaji macam kerja di pejabat. Haa mana nak dapat bisnes ada slip gaji, sah laku pulak tu untuk guna di bank.

Boleh buat apa dengan income extra RM2000 sebulan? Banyakkk benda boleh buat kan?

Nak bayar yuran taska anak, nak bayar kereta, nak bagi mak ayah extra, nak simpan dalam SSPN/ TH anak, nak sedekah extra, nak beli emas untuk simpanan ehhhh kalau nak dilistkan memang banyak. Kita je tahu apa yang kita nak kan?

Cara Nak Join Program Insentif Shaklee

Best macam mana pun tawaran yang disediakan, takkan boleh kita dapat kalau tak bertindak. Jadi syarat utama nak join Program Insentif Shaklee adalah mestilah kena daftar sebagai ahli dan jadi pengedar Shaklee.

Cara nak join mudah sahaja. Ada 2 cara

  • Bayar yuran RM35 dan boleh terus jadi pengedar. Murah betul kan yuran keahlian
  • Tidak perlu bayar yuran keahlian, hanya dengan pembelian product. Biasanya setiap bulan Shaklee akan buat promosi free keahlian dengan pembelian product. Contohnya bulan ini Shaklee offer ESP& VItamin C dengan harga RM99 dan jadi ahli secara PERCUMA. Untung sangat kan?

Keistimewaan Bisnes Shaklee

Apa lebihnya bisnes Shaklee yang anda harus tau? Saya kongsi sedikit pengelaman saya sendiri menjalanakan bisnes ni sejak 2012. Sebelum saya melibatkan diri dalam perniagaan Shaklee, saya ada buat bisnes kecil-kecilan.

Saya pernah jual baju baby, toys, jual makanan kering semuanya dibuat secara online. Atas sedikit bakat menjahit yang dikurniakan Allah, saya ambil tempahan menjahit juga. Tapi memang penat la ambil tempahan menjahit tu, bangun awal pagi nak siapkan tempahan sebab saya bekerja. Tengah hari masa rehat pun balik rumah sekejap sambung menjahit.

Saya stop semua bisnes yang saya buat lepas saya join bisnes Shaklee. Sebab bisnes Shaklee lebih mudah, lebih fleksible dan bulan ketiga saya join saya berjaya dapat income 4 angka. Hingga la sekarang saya masih menikmati extra income dari Shaklee, malah melebihi gaji hakiki walaupun saya buat secara part time sahaja. Maknanya bisnes ni lebih lumayan.

Saya ada kongsi dalam entry INI tentang kelebihan bisnes Shaklee. Boleh baca dengan lanjut juga untuk dapat info lebih.

Satu lagi yang saya suka dengan bisnes ni adalah tentang Reward. Ibarat kita kerja, kalau ada reward kita akan rasa seronok nak bekerja kan? Reward dari Shaklee ada 3 kategori. Selain dari komisen bulanan, dapat reward bonus kereta dan free trip. Paling saya enjoy free trip sebab inilah peluang boleh travel luar negara tanpa keluarkan kos sendiri dan semua diurus. Kita bawak beg sahaja.

Travel Free ke Switzerland dengan Shaklee

Bagaimana Nak Join Bisnes Shaklee

Jadi dengan segala keistimewaan yang ada pada bisnes ni saya nak ajak mereka yang tengah mencari-cari peluang nak tambah income, nak upgrade kehidupan untuk join bersama-sama dengan saya

Hubungi saya terus di talian 012-9576172 (yana) atau klik link https://wasap.my/60129576172/bisnesonline2023

Saya akan guide anda untuk memulakan bisnes ni dan membina legasi bisnes anda. Mana tau rezeki sudah tertulis, anda berjaya dapat reward dari program insentif Shaklee. RM6000 untuk 3 bulan. Banyak kan? So jom bertindak sekarang.

Similar Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge