Kalau cerita pasal collagen, ramai yang ingat ianya hanya untuk kecantikan. Jadi mereka yang dah sedia cantik, atau tidak ada masalah kulit akan memandang sepi bila ditunjukkan collagen. ye lah, macam tidak ada keperluan untuk kulit buat apa nak ambil kan. Haa, dalam entry ni kak yana nak share sikit tentang keperluan collagen yang mungkin belum tahu bahawa collagen ni bukan untuk kecantikan semata tapi merangkumi banyak keperluan dalam badan terutama mereka yang nak masuk umur 40an.

Nah, jika anda wanita yang berumur 30 an dan hampir kepada 40an, entry ini memang untuk anda ūüôā

Kenapa saya kata golongan umur ni memerlukan collagen? Ini sebabnya

kepentingan_collagen

 

COLLAGEN AKAN MENURUN SEIRING DENGAN UMUR

Bila kita aging, atau umur meningkat,  peratusan collagen dalam badan kita semakin berkurangan. Apa kesannya bila berkurangan? Ia akan beri kesan kepada

  • Otot
  • Uterus – tisu penghubung didalam uterus terdiri dari collagen. Usia meningkat, uterus makin lemah.
  • Otot jantung – otot jantung makin lemah sebab collagen semakin berkurang dan pengepaman darah makin lemah
  • Mata – mata semakin kabur
  • Tulang dan sendi – kekuatan tulang dan sendi semakin berkurangan seiring bertambah usia, hasilnya sakit lutut
  • Kulit – dah mula ada #jeragat dan garis-garis halus di wajah

Jadi sangat penting untuk kita topup collagen dalam badan bagi nak ganti kehilangan disebabkan pertambahan usia kita. Namun, disebabkan banyak collagen di pasaran, yang mana satu collagen yang berkesan, selamat dan premium? Alang-alang nak makan collagen, biar yang berkualit. Syarat untuk ambil collagen supaya dapat kesan, berat molekul collagen tersebut mestilah di bacaan 1000 dalton dan ke bawah. Berat molekul ni membolehkan yang collagen dapat diserap ke dalam badan dan boleh ganti yang hilang tu dengan berkesan

 

COLLAGEN POWDER SHAKLEE

 

Kelebihan Collagen Powder Shaklee ni menggunakan formula proprietari collagen yang mengandungi 4000 mg collagen sisik ikan merah ditambah dengan Vitamin C dan vitamin B dengan berat dalton 1000 dalton khas untuk menyokong kulit lebih tegang, sendi lebih kurang, otot yang kuat. 7 kelebihan yang bakal dapat lepas consume Collagen Powder ni adalah

  1. Kulit anjal – pengambilan konsisten setiap hari dapat tingkatkna tahap collagen bawah kulit, tekstur kulit jadi lebih halus dan gebu
  2. Awet Muda – Satu kajian menunjukkan bahawas kulit yang muda, anjal dan sihat menghasilkan collagen yang banyak dan hasil kajian yang sama menunjukkan bahwa pengambilan collagen setiap hari meningkatkan penghasilan collagen serta mengurangkan keroskan akibat pendedahan sinar UV penyebab utama masalah Jeragat.
  3. Solekan tahan lama – collagne ni berfungsi sebagai bank simpanan air bagi kulit. Jadi kalau ambil collagen setiap hari boleh itngkatkan kelembapan kulit yang bantu solekan lebih lama. Takde dah solekan bercapuk. Nak solekan smooth and shining, ambil lah collagen powder ni
  4. Kuku Sihat – macam rambut, kuku jugak dari keratin. So collagen penting sangat untuk pembentukan kuku yang sihat, licin dan kuat.
  5. Sendi Sihat Рcollagen banyak di sendi, bagi nak pastikan rawan kekal dan fleksible.Penuaan  boleh jadikan rawan makin nipis, jadi sendi jadi sakit. Collagen dapat mengurangkan penipisan rawan dan elak sakit pada sendi
  6. Tegangkan kulit – Fungsi collagen adalah gam yan gikat setiap inci kulit jadi amal collagen boleh itngkatkan keanjalan dan kelembapan kulit wajah dan seluruh badan.
  7. Rambut menawan – Rambut dihasilkan dari protin yang namanya keratin dan keratin dibina dari rantaian asid amino yang ada dalam collagen. Jadi bila makan, badan pecahkan collagen kepada beberapa jenis asid amino yang diguna untuk hasilkan rambut yang kuat dan sihat

Kesan pengambilan Collagen Powder shaklee dah dibukti secara clinical dan ini resultnya 

collagen cepat kesan

 

TESTIMONI COLLAGEN POWDER 

Meh kita tengok apa feedback mereka yang guna collagen

kesan_collagen

Effect laju tau makan collagen ni sebab cepat serap 

kesan_collagen_powder

Nahh tu dia beli 6 kotak terus masa promosi. Lepas 4 kotak, terus wow 10 tahun lebih muda

Bagaimana Nak Dapatkan Collagen Powder Ini?

Hubungi saya untuk dapatkan penjimatan ini 012-9576172 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my 

HARGA PROMOSI DISEMBER 2019 –> BELI 6 FREE 1, BELI 2 LESS 5%¬†

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Setiap pembelian dengan saya layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual penggunaan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

 

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya¬†AZIYANA¬† 012-9576172 (whatsapp)¬†¬†jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu ‚Äď alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Jadi Ahli Shaklee dan Menangi LUCKY DRAW dengan Hadiah Bernilai Lebih RM90k