promosi_shaklee

Jadi Ahli Shaklee dan Menangi LUCKY DRAW dengan Hadiah Bernilai Lebih RM90k

Disember ni banyak betul suprise dari Shaklee untuk semua ahli-ahlinya. Salah satu adalah layak menyertai lucky draw dengan setiap pembelian minima 50 point dalam kempen #buybuy2019

So entry kali ni, kak yana nak kongsi tips bagaimana nak melayakkan diri untuk dapat lebih banyak entries lucky draw ni. Ada yang sekali order dapat 10, dapat 20. Fuhhh meriah betul.

Semua ahli berpeluang untuk menang setiap minggu. JIka dalam cabutan mingguan tak terpilih, akan dapat lagi chances du grand draw. Phewww.

 

Jadi macam mana cara nak menang lucky draw ni? Semudah 3 langkah sahaja

  1. Buat pembelian minima 50 uv. Dengan syarat anda adalah ahli shaklee. Dalam entri ni jugak kak yana akan share ada 5 set promotion untuk ahli-ahli baru dengan potongan 10% terus dapat Free Membership
  2. Automatik shaklee akan announce anda layak berapa tiket. Contoh beli 100 uv , layak dapat 2 tiket. Jadi yang dapat 10 tiket, maknanya diorang beli 500 uv
  3. TOnton FB live di page Shaklee untuk update pemenang yang diadakan setiap minggu pada hari jumaat

 

JADI AHLI PERCUMA DENGAN PEMBELIAN LESS 10% 

Good news juga untuk yang di luar sana yang ingin dapatkan prodcut-product shaklee, ada 5 set utama yang ditawarkan dengan harga less 10% dari harga ahli. Dan yang bestnya, terus dapat FREE MEMBERSHIP, jimat RM65

promosi_product_shaklee

Pembelian mana-mana set ni dah melayakkan anda untuk entitle lucky draw tadi. Contohnya beli VIVIX twinpack, dapat 4 lucky draw. Haaa syiok kan? So apa lagi, best time to grab promotion ni. Join dengan kaedah jimat.

Macam mana kalau taknak beli set-set tu tapi nak beli product yang lain? Boleh, tetap boleh join lucky draw dengan pembelian mana-mana product asal syarat minimum pembelian 50 uv dan daftar sebagai ahli Shaklee. 

Bagaimana Nak Dapatkan Vitamin-Vitamin Ini?

Hubungi saya untuk dapatkan penjimatan ini 012-9576172 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Setiap pembelian dengan saya layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual penggunaan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

 

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  012-9576172 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

 

Similar Posts

14 Comments

  1. Wow lumayan betul jumlah hadiah dia ya! Ada beberapa produk Shaklee yang saya guna dan memang puas hati setakat ni. Yang penting produknya pun terbukti secara klinikal dan selamat digunakan. 😀

  2. Ramai dah menjana pendapatan dengan Shaklee ni. Kawan Yaya siap dapat sponsor ke luar negara! Semoga maju jaya kepada mereka yang nak buat income tepi dengan Shaklee. Chaiyok2!

  3. Ramai juga bloggera yang mempromosikan Shaklee mi kan? Tengoklah hadiah lumayan yg disediakan amat menarik tentu ramai lagi alan masuk jd ahli.

  4. Uishh kalau tgok reward tu sure ramai yg nak join jd ahli kan. Dah lah produk dia bagus2. Sis kalau ni masa aje yg tak ada..kalau x dah lama dah join..:D

  5. wow. grand jugak price nya tu. semoga berjaya kepada mereka yang join shaklee. mek belum sampai seru lagi nak jadi agent shaklee. huhu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge