Set Berpantang Paling Popular Cepat Baik Luka

Ibu-ibu yang tengah hamil tu sure tengah giat survey set berpantang kan? Banyak sangat pilihan, tak tahu nak pilih yang mana. Semuanya cakap bagus. Tanya pengalaman orang-orang yang dah bersalin pun masing-masing bagi pendapat banyak jenis set berpantang yang bagus. Yang paling popular, yang paling berkesan, yang sedap badan, yang cepat baik luka semua ada lah.

End up, “Eh pening pula aku nak memilih”

Ye dak???

Hihihihi ye, saya pun pernah alami kepeningan begini. Bersalin anak pertama, saya beli set berpantang amway. Rezeki bersalin czer, tak tahu lah kenapa saya tak pakai set berpantang tu. Hanya pakai minyak telon yang ada dalam set berpantang tu je masa tu. Bersalin anak kedua, saya guna Set Bersalin Shaklee. Yang ni saya guna sepenuhnya sebab anak jaundis, jadi jamu-jamu memang tak makan. Anak kedua pun czer, dan saya jenis alergic ubat jadi bergantung sepenuhnya kepada set berpantang shaklee untuk cepat baik luka. Boleh baca kisah saya DI SINI

Dan banyak pengalaman kawan-kawan yang anak jaundis, Set berpantang Shaklee ni sangat membantu. Ada yang dah beli set berpantang jamu-jamu tapi sebab anak jaundis terpaksa melupakan jamu-jamu tu. Jadi entry ni khas untuk bakal-bakal ibu yang akan berpantang nanti untuk dapat set berpantang terbaik, jimat, dan boleh elak dari membazir tak makan sebab anak jaundis.

Dalam entry ni saya akan share macam mana ibu-ibu boleh gunakan Set Berpantang ni sejak sebelum bersalin lagi, apa yang nak kena ambil masa mula hamil, bila dah mula contraction dan lepas bersalin. Saya akan selit juga pengalaman kawan-kawan selain dari share pengalaman sendiri.

Bismillah..

Masa sedang hamil, saya tak tinggal amalkan ESP, Vitalea, Bcomplex, Vitamin C, Ostematrix, Omega Guard. Alhamdulillah, saya takda alahan teruk masa hamil. Dan takda pengalaman letih lesu yang keterlaluan, tiada masalah cramp kaki atau sembelit semasa hamil, HB pun stabil.

Bila dah sampai masa contraction, ada tips untuk nak kurangkan sakit contraction supaya kita boleh bertenang dan boleh control pernafasan, amalkan Ostematrix dan Bcomplex extra dose. Ostematrix ni adalah kalsium magnesium dengan vtiamin D. Magnesium tu bantu pengecutan otot dengan lebih terkawal. Kiranya kita boleh layan sakit tu dengan tenang, takda lah dia datang sakit yang menggila. Bcomplex pulak membantu untuk otot dan saraf lebih relax serta memberi tenaga dan persediaan untuk push. Makan dulu ya siap-siap sebelum telan dua vitamin ni.

Bila dah selamat bersalin, terus boleh start amik semua vitamin dalam set Berpantang dalam gambar ni seawal hari pertama bersalin

set_berpantang_shaklee

HARGA 1 SET RM535 PERCUMA KEAHLIAN DAN KOS PENGHANTARAN 

 

Recommended untuk add on VIVIX sebab VIVIX ni bantu untuk cepatkan baik luka especially kalau bersalin czer. Saya dulu memang sangat bersyukur ada VIVIX. Sebab alergic ubat, tak boleh makan ubat tahan sakit. Minum VIVIX, cepat hilang rasa sakit dan luka pun kering je, tak berair dan bernanah.

Kelebihan set berpantang ni juga membantu untuk penyusuan badan. Sebab ESP dan Alfalfa adalah milkbooster yang bantu banyakkan dan pekatkan susu badan. Alfalfa juga bantu kecutkan rahim dan bersihkan darah nifas, keluar yang berketul-ketul tu. Memang ringan rasa badan. Bcomplex pula untuk elak dari meroyan dan bantu ibu bertenaga, rasa relax sepanjang berpantang. Ostematrix untuk elak sembelit, kejadian sembelit biasa berlaku kan masa berpantang. Kalau bersalin normal, lagi ngeri tiap kali nak membuang bila sembelit ni. Alhamdlillah saya memang tak pernah sembelit masa berpantang. Badan pun rasa segar dan fresh. Jiran tegur, muka pun berseri sangat.

testimoni_set_berpantang_shaklee

PEMBELIAN PRODUCT

 

So macam mana nak dapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE untuk bantu ibu-ibu rasai tempoh berpantang yang sangat best?. Untuk urusan pembelian product, boleh hubungi saya di talian berikut. Set ini akan sampai dalam tempoh 2-3 hari bekerja.

011-11548031 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my  KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA.

PERCUMA KEAHLIAN untuk pembelian SET BERPANTANG jika baut pembelian melalui whatsapp

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Atau boleh terus buat pembelian di laman esell Shaklee dengan klik button di bawah

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei. Saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia

Hubungi saya AZIYANA  011-11548031 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

011-11548031 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge