Sedang alami sakit tumit kaki?

Sakit menyucuk-nyucuk di tapak kaki terutama bila bangn pagi. Anda salah seorang yang menderita sakit tumit begini? Tak selesa kan? pagi-pagi nak cergas tapi bila sakit tumit, pergerakan jadi terbatas. Betul tak?

Saya kongsikan di sini kisah Pn Arbaiyah seorang tukang jahit yang menderita sakit tumit kaki yang mungkin sama dengan apa yang anda alami dan bagaimana beliau atasinya

[ SAKIT TUMIT SEMBUH SELEPAS AMALKAN OSTEMATRIX DAN VIVIX ]

hilang_sakit_tumit
Assalamualaikum dan Selamat sejahtera.

Berumur 53 tahun, saya adalah seorang surirumah dan tukang jahit sejak 36 tahun dahulu. Sehingga sekarang pun saya masih mengambil upah menjahit. Selama 36 tahun yg lepas, saya tiada mengalami masalah kesihatan yang teruk. Sehingga lah pada hujung tahun 2015, saya mula merasai kelainan pada kaki sebelah kanan saya.

.

Saya berasa sangat sakit di bahagian tumit apabila hendak bangun tidur pada setiap pagi. Rasa macam dicucuk-cucuk dengan jarum. Pada mulanya saya tak ambil kisah dan menganggap ianya akan pulih sendiri.

.

Tetapi lama kelamaan, sakit tumit tersebut tidak hilang malah bertambah teruk sehingga menyukarkan saya untuk berjalan dan menjahit. Kawan-kawan ada mencadangkan supaya pergi ke klinik dan farmasi atau berurut. Semua yang dicadangkan saya cuba tetapi sakit tidak juga berkurang.

.

Saya memberitahu perihal masalah saya ini kepada anak saya yang merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Lalu beliau mencadangkan supaya saya mengambil vitamin Ostematrix dari produk Shaklee. Saya mengamalkan vitamin Ostematrix dengan konsisten setiap hari. Dengan izin Allah, sakit mula berkurangan pada pengambilan botol pertama. Saya teruskan pengambilan botol kedua dan merasakan sakit tumit tersebut hilang sepenuhnya.

.

Saya tidak mahu mengambil risiko sakit tumit berulang lagi lalu saya teruskan dengan mengambil Vivix pula untuk kesihatan saya secara menyeluruh.

.

Oh ya, semasa saya mengamalkan Ostematrix, terdapat juga kesan lain yang saya alami. Sebelum ini, saya mempunyai masalah sembelit. Tetapi dengan Ostematrix, masalah sembelit saya tiada lagi. Malah, berat badan saya berkurangan dari 69kg ke 65kg.

.

Kini, saya berasa sangat lega kerana dengan adanya Ostematrix dan Vivix serta izin dari Allah, masalah kesihatan saya bertambah baik untuk meneruskan kehidupan bersama keluarga tersayang.

Terima kasih Shaklee.

VITAMIN SAKIT TUMIT 

Antara vitamin yang sangat bagus untuk masalah sakit tumit adalah

  • Ostematrix
  • Bcomplex
  • VIVIX
  • Omega guard

Sakit tumit berkaitan dengan saraf. Bcomplex membantu untuk masalah kesihatan saraf.

Manakala Ostematrix membantu untuk kesihatan tulang, juga terlibat dalam kesihatan saraf kerana ostematrix mengandungi magnesium yang melegakan pengecutan saraf.

VIVIX pula adalah tonik antioksidan dan antipenuaan yang mencegah kerosakan sel dan melindungi sel. mengelakkan penyakit degeneratif seperti kanser, kencing manis, jantung, strok. Mempunyai sifat anti radang dan antioksidan yang sangat tinggi untuk menjaga sel dari rosak akibat penuaan dan radikal bebas

Omega Guard – anti radang pada sendi dan saraf. Juga membantu melancarkan pengaliran darah. Ianya juga boleh mengurangkan kesakitan akibat masalah saraf. Sangat membantu untuk peskait diabetes yang alami masalah saraf. membantu juga untuk generate semula tisu saraf akibat dari kecederaan

Baca juga yang berkaitan :

Kebas Tangan – Punca dan Cara Nak Hilangkan

MACAM MANA NAK DAPATKAN PRODUK UNTUK RAWAT SAKIT TUMIT?

Dah tak tahan menanggung sakit tumit setiap hari sehingga sukar bergerak dan berjalan? Ikhtiar dengan vitamin yang berkesan ni segera. Boleh menghubungi kak Yana  di talian berikut,

011-11548031 (whatsapp) atau klik je link di bawah

http://aziyanashaklee.wasap.my 

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Atau boleh terus buat pembelian di laman esell Shaklee dengan klik button di bawah

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  011-11548031 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

011-11548031 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Sakit Tumit - 5 Punca Utama Kena Check
Kulit Breakout Teruk Gadis Ini Kongsi Cara Untuk Pulih