| | | |

Tips Kulit Cantik 30 Minit Sehari Guna 4 Produk Sahaja

Nak kulit cantik? Kulit cantik ni bebas dari masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam. Bila tengok orang yang kulit cantik ni, kita mesti cakap ” wah cantiknya kulit dia ” Apa rahsia dan tips kulit cantik? Kak Yana nak share tips kulit cantik guna 4 product sahaja. Paling minimum dah ni. Kalau nak cantik lagi, harus lah lagi banyak yang kena ambil kan.

So dah ready nak miliki kulit cantik?

Lets check it out!

Ini suggestion kak yana ya based on pengalaman sendiri dan pengalaman yang follow tips ni. Apakah 4 bahan yang dimaksudkan?

Cadangan ni merangkumi penjagaan luaran dan dalaman. Luaran, menggunakan set basic YOUTH Skincare dan dalaman pula dalah set basic vitamin untuk kulit cantik.

Tonton video ini untuk demo bagaimana kak Yana guna 4 bahan ini di bawah

Bagaimana 4 bahan ni boleh bagi jaminan untuk dapat kulit cantik? MUngkin ini soalan dari kalian kan? Yelah, sejauh mana boleh jamin keberkesannya.

Pertama sekali, ianya datang dengan keyakinan. Tak yakin, semua benda pun tidak akan berhasil. Sel-sel badan kita ni berkait rapat dengan apa yan kita arahkan dari otak kita. Kalau tak, takda la kes orang boleh control sakit dengan menggunakan minda. Jadi pertama sekali kena yakin yang product ni berkesan untuk bantu anda kembalikan semula seri muka dan buang kulit kusam.

Untuk setiap 4 product tadi, ini kelebihannya

YOUTH LUMINIOUS GEL CLEANSER 

Cleanser terbaik yang sesuai untuk semua jenis kulit. Ianya soap free dan mempunyai pH yang balance. Sangat lembut, tidak membuatkan kulit kita tegang lepas pakai. Untuk cucian terbaik, terutama bagi yang ada maslaah jerawat ni kak yana nak kasik tips, pastikan cuci muka guna 60s rule. Waah rule apa tu? Masa cuci muka, pastikan tempoh 60 saat. Tempoh ni bantu bahan aktif dalam cleanser ni iaitu muscodine grape (untuk repair sel-sel kulit rosak dan memberi perlindungan kepada sel), serta vital repair plus (vitamin) untuk buat kerja depa kaw-kaw punya. Hasilnya, uolss akan dapati kulit lebih bersih berbanding kita cuci muka kurang dari tempoh ni. Pencuci muka ni kak yana memang suka sanagt guna.

youth skincare cleanser shaklee

YOUTH PERFECTING SKIN TONER 

Bila dah cuci muka, rutin wajib adalah pakai toner. Toner ni bantu untuk tutup semula pori wajah yang terbuka masa cuci muka tadi. So inilah rahsia kecilkan pori wajah. Special toner dari Youth Skincare ni adalah ianya mempunyai alga yang mana bantu detox kulit kita dari kekotoran dan mengandungi muscodine grape juga untuk melindungi sel-sel kulit kita.

Toner ni boleh dijadikan macam serum juga. Kalau ikut rutin orang korea, pemakaian toner pertama menggunakan kapas. Lepas tu guna tuang atas telapak tangan dan dap-dap di muka seperti yang kak yana tunjuk dalam video di atas. Buat 3 lapis semuanya.

youth toner shaklee

ESP 

Untuk dalaman, ESp ni memang best khusus untuk kulit. ESP, sumber protin dari non gmo soy. Non gmo ni maknanya genetik soya tu tak diubahsuai so proses penanaman dan pemprosesannya sangat dijaga kualitinya. Protin ni fungsinya untuk renew sel-sel lama yang dah rosak dengan lebih berkesan. Bila kulit kusam, sel-sel kulit mati tidak dibuang dan lama-lama akan jadi bintik hitam. ESP bantu untuk replace sel kulit mati dengan sel kulit baru yang lebih fresh. Kulit berjerawat, berparut, kusam, sangat berkesan dirawat dengan ESP

ESp Shaklee Kulit Cantik

Vitamin C

Vitamin C ni dah glemer sanagt sebagai vitamin cantik. Ia bantu bina kolagen kulit, buat kulit toink-toink dan menghalang pertumbuhan jerawat. Vitamin C jug amencerahkan kulitdan salah satu dari vitamin antioksidan dan bantu lawan radikal bebas yang rosakkan kulit. Radikal bebas dari sinar uv memang buat kulit kita berjeragat. So vitamin C salah satu vitamin power untuk kulit jeragat.

vitaminc_kulit_cantik

TESTIMONI PENGGUNA 

TESTIMIONI_ESP_SHAKLEE

So, tunggu apa lagi jom cantik dengan kak yana. Nak kulit cantik memang perlukan pengorbanan dan konsisten. Untungnya kita sihat sekali dengan consume ESP dan Vitamin C tu. Yang skincare YOUTH pulak, kita dah bebas dari bahaya skincare yang ada bahan terlarang sebab youth skincare 100% vegan.

MACAM MANA NAK DAPATKAN 4 PRODUK KULIT CANTIK NI?

Nak hilang kan maslah jerawat, parut jerawat,  jeragat, kulit kusam sebab dah bosan dan malu dengan masalah kulit ni? Ikhtiar dengan product paling laku keras ini. Boleh menghubungi kak Yana  di talian berikut,

011-11548031 (whatsapp) atau klik je link di bawah

http://aziyanashaklee.wasap.my 

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Atau boleh terus buat pembelian di laman esell Shaklee dengan klik button di bawah

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  011-11548031 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

011-11548031 (whatsapp) http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge