rawat_resdung
| | | |

Rawat Resdung : Takut Hilang Hidung, Ikhtiar Rawat

Resdung kalau tak dirawat, boleh berulang-ulang berlaku. JIka sampai kronik, boleh berisiko untuk jangkitan otak dan kematian. Baca Resdung: Rawat Elak Risiko Jangkitan Otak 

Kisah testimoni kali ini dari Norhafizah berkongsi tentang masalah resdung yang beliau hadapi dan bagaimana mengatasinya dengan vitamin Shaklee

[KERANA TAKUT HILANG HIDUNG SAYA IKHTIAR DENGAN SET RESDUNG SHAKLEE]

Nama saya Nurhafizah Zamri .saya berumur 29 tahun dan sebagai surirumah sepenuh masa ..saya mengunakan Shaklee sejak 2 tahun yang lepas akibat kulit kusam selepas bersalin dan resdung yang agak menganggu setiap pagi hari2 saya sejak dari sekolah lagi.
Setiap pagi akan kedengaran disetiap ruang rumah kelas ataupon tempat kerja saya bersin setiap pagi ..arhhhh malunya ..tidak boleh dibayangkan.

Bukan itu sahaja resdung yang saya alami juga mengakibatkan saya alah pada habuk dan makanan. Bukan pada makanan laut seperti sotong udang dan ketam sahaja malah pada semua makanan seperti ayam dan ikan yang tidak fresh juga akan menyebabkan saya mengalami kegatalan pada hidung dan mata. Yang lagi teruk mata saya akan membengkak, berair dan gatal kemerahan dengan teruknya.

Boleh bayangkan tak saya juga tidak boleh membeli ayam di Tesco kerana ayam-ayam disana sudah tidak segar lagi. Pasar malam adalah hanya tempat saya membeli makanan basah .

Oleh kerana takutkan kehilangan hidung yang sering diperkataan saya mula cuba mencari penawar untuk permasalahan saya.

Untuk permulaan saya hanya mengamalkan vitamin C sahaja dah sebulan kemudian baru lah menambah Alfalfa sebagai 1 set resdung.

SELEPAS SEBULAN PENGGUNAAN 


Saya konsisten makan dalam sebulan dan telah menunjukan tidak balas bahawa saya tidak lagi bersin diwaktu pagi dan mengalami kegatalan pada mata dan hidung saya.
Saya juga boleh makan makanan laut tanpa berpantang lagi seperti selalu. Alhamdulillah ..akhirnya saya keluar dari masalah saya yang menghantui saya bertahun-tahun lamanya sejak dari sekolah lagi .

Terima kasih Allah..

Pada mereka yang mengalami masalah seperti saya anda boleh mencuba Set Resdung Shaklee ini kerana ia sangat berkesan. Saya yakin ia juga berkesan pada anda.

SET RESDUNG SHAKLEE

vitamin_rawat_resdung

Vitamin C – antioksidan yang kuat, juga bagus dalam pencegahan asma; Kajian juga memperlihatkan peningkatan vitamin C dapat mengurangkan wheezing, meningkatkan fungsi paru-paru, dan melindungi terhadap bronkitis dan sinusitis. Vitamin C juga bertindak sebagai anti histamin

Alfalfa Complex – kaya dengan sumber klorofil. Membantu mengurangkan keradangan akibat resdung dan alahan.

Bcomplex – membantu dalam penghasilan antibodi badan. Vitamin ini menyokong kelenjar adrenal dan membantu memeliharanya

MACAM MANA NAK DAPATKAN VITAMIN RAWAT RESDUNG?

Nak kurnagkan maslaah resdung? Tak mahu dah kerap ebrsin pagi-pagi? nak cuba rasa makanan laut tanpa diserang resdung? Ikhtiar dengan vitamin ini. Boleh menghubungi kak Yana  di talian berikut,

012-9576172 (whatsapp) atau klik je link di bawah

http://wasap.my/60129576172/vitaminresdung

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  012-9576172 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp) http://wasap.my/60129576172/jadipengedar

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge