| | |

Krim Malam Organic Bina Kolagen dan Elastin Bila Tidur

Kita tidur, tapi sel kulit aktif bekerja untuk bila kolagen dan elastin. Bagun pagi kulit lembut, lembap dan tegang. Bila sentuh je, waaah gembira rasa. Itulah hasilnya kalau pakai krim malam YOUTH SKINCARE. Nak tahu kenapa krim malam ni lain dari yang lain? Kenapa permintaan pada skincare ni cukup tinggi?

Krim malam dari rangkaian YOUTH SKINCARE adalah 100% vegan, beyond organic. Bukan setakat organic tapi beyond organic. Kenapa cari yang ada bahan kimia banyak kalau kita ada pilihan yang lebih bagus dari organic kan?

Boleh klik icon di bawah untuk mengetahui kesemua regimen penjagaan YOUTH

4 kandungan utama yang semuanya semulajadi dalam krim malam Youth yang bagi kesan kulit yang glowing, lebih cerah, lebih tegang dan lembap adalah:

  1. LOTUS JAPONICUS

YOUTH COMPLEX yang dalam proses dipaten digabung dengan Lotus Japonicus mengaktifkan protin youth yang penting untuk jana semula sel bagi menghasilkan lebih banyak kolagen dan elastin. Kulit juga kaan dapa tlebih nutrient dan tenaga kerana gabungan YOUTH Complex, Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis.

2. Vital Repair + Complex

Vital Repair + yang ada banyak paten membekalkan antioksidan dan vitamin penting untuk menentang radikal bebas yang merosakkan dan menggalakan perkembangan sel yang sihat.

3. Shea Butter

Kaya dengan vitamin A, E dan K. Shea butter bantu kulit dengan beri nutrisi yang menambahkan pengeluaran kolagen. Kulit sangat lembap dan subur dan membantu melindungi minyak semulajadi kulit. Shea butter juga boleh hilang kedut kat muka tau.

4. Jojoba Oil

Mengandungi vitamin E dan B yang membantu dalam pembaikan kulit , memberikan kelembapan yang tahan lama dan kawal kerosakan kulit akibat radikal bebas. Ia menyediakan lapisan penghalang daripada penceroboh luar , melambatkan tanda-tanda penuaan supaya kulit lebih muda berseri.

KELEBIHAN PAKAI KRIM MALAM YOUTH

  1. memberi kesan melembapkan terutama untuk mereka yang mempunyai masalah kulit kering. Bila kulit lembap, kesan makeup pada siang hari lebih cantik.
  2. Krim malam melembutkan kulit. Bangun pagi ibarat pakai masker telur.
  3. Krim malam boleh memberi kesan tekstur yang lebih halus. Pori lebih kecil, nampak lebih gebu.
  4. Krim malam akan tingkatkan kolagen kulit.
  5. Krim malam juga sangat membantu dalam peredaran darah lebih baik sekitar muka. Sebab tu nampak segar muka orang yang pakai krim malam ni
  6. Krim malam boleh mengurangkan kedut dan garis-garis halus di muka kesan dari penuaan
  7. Mengelakkan kulit dari menggeleber
  8. Krim malam menjadikan kulit lembut dan gebu. Semua perempuan memang suka kulit gebu kan.
  9. Penuaan kulit tidak akan nampak bila konsisten menggunakan krim malam
  10. Krim malam membantu kulit kembalikan keanjalan
  11. Krim malam membantu dalam pembaharuan sel dan menyuburkan kulit
Tak konsisten pakai krim malam? Rugi besar. Takkan tak mau 11 kelebihan ni kan? Kalau kulit kita ada 11 kelebihan ni, tak perlu mekap tebal 4 inci pun dah terserlah natural beauty nya.
Pengalaman kak yana pakai krim malam YOUTH ni memang best sangat. Krim malam YOUTH ada 2 , LIGH dan RICH. Sebelum pakai RICH kak yana dah pakai yang LIGHT. Kulit memang lembut. Tapi lepas keluar yang RICH, kak yana cuba.
Tonton di sini untuk tahu beza RICH dan LIGHT

Wow, antara dua ni memang lebih suka yang RICH sebab tekstur yang lebih pekat, lebih cepat meresap dan kurang berminyak. So sekarang ni memang jatuh cinta habis dengan krim malam RICH. Kalau tak pakai, rasa tak lengkap. Walaupun dulu-dulu memang jenis malas nak tepek krim malam, asyik tertido je kan. Haa sekarang ni memang sangat rajin buat night routine.
Dah tak sabar nak rasa kesan lepas pakai krim malam ni? Boleh dapatkannya dengan kak yana. Bagi yang ada parut, ada jeragatx kulit kusam sangat terbaik untuk amalkan pakai krim malam ni. InsyaaAllah boleh tengok kesan perubahannya.

Bagaimana nak dapatkan KRIM MALAM YOUTH ?

Boleh hubungi kak yana di talian berikut

012-9576172 (http://aziyanaYOUTH.wasap.my)

Nyatakan ” KRIM MLM” dalam wasap anda.

Kak yana akan guide cara penggunaan YOUTH yang betul, dengan tips kecantikan kulit melalui penjagaan wajah dan pemakanan. Be beauty with me.

Nak kulit cantik bebas jerawat, bebas jeragat dan tampak 10 tahun lebih muda? Guna yang semulajadi dan YOUTH adalah revolusi skincare semulajadi yang diuji secara klinikal , terbaik di Malaysia.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge