Rawat Muka Akibat Salah Pakai Product

Banyak sangat product untuk kulit cantik kat Malaysia ni kan. Malangnya ada yang jadi mangsa salah pakai product. Kulit muka rosak. Ada yang naik jerawat macam menggila, ada yang kulit kering menggelupas dan ada juga yang alami keradangan.

Nak rawat kulit rosak? Nak nyahkan jerawat yang buat hilang keyakinan? Kena tonton video ini

Nak rawat semula kulit muka rosak akibat salah product memang memerlukan kesabaran. Sebab nak bila semula sel yang sihat, ganti sel yang rosak tu makan masa sekurang-kurangnya 3 bulan.

Bagi kak yana, pengalaman 6 tahun dengan Shaklee ni, memang ramai juga yang alami masalah kulit muka rosak sebab salah pakai product. So ambik Shaklee untuk rawat semula.

Alhamdulillah nutrisi yang betul memang banyak membantu. Yang penting kena konsisten dan sabar.

Kak yana nak kongsi kat sini salah seorang mangsa yang kulit rosak kerana salah pakai product. Kesannya, kulit menggelupas, kering dan pedih mencengkam. Fuhh seksa kan kalau kulit kita macam tu.

CARA RAWAT KULIT AKIBAT SALAH PAKAI PRODUCT

Dengan Shaklee, ada banyak nutrisi untuk rawat kulit muka yang rosak ni. Yang rosak kita ganti baru. Bagaimana cara?

3 nutrisi penting iaitu

  • ESP
  • Collagen Powder
  • Vitamin C

Jika ada bajet lebih boleh add on VIVIX. Kesannya lebih cepat dan sangat terbaik terutama luka dalaman (kulit rosak maksudnya sel kulit luka)

ESP 

ESP adalah protin yang membantu untuk hasilkan sel-sel baru menggantikan sel lama yang rosak. Protin juga membantu untuk keanjalan kulit. ESP adalah sumber protin rendah index glisemik. Dikatakan bila timbul jerawat, pengambilan makanan rendah GI boleh mengurangkan sebanyak 20% jerawat.

Kajian sains mendapati bahawa peningkatan paras insulin dari karbohidrat (makan tinggi GI) boleh mencetuskan pelepasan hormon yang menimbulkan keradangan pada folikel dan meningkatkan pengeluaran minyak. Jadi boleh timbul jerawat.

VItamin C

Vitamin C memberikan perlindungan antioksidan kepada sel dan menguatkan sel , ia juga bagus untuk rawat luka dalaman.

Collagen Powder 

Collagen memberi kelembapan pada kulit, menganjalkan dan mengurangkan kesan parut di wajah. Ia membina semula lapisan kolagen dalam kulit yang mungkin musnah kerana tindakan kimia dari product.

VIVIX

VIVIX adalah antioksidan yang sangat tinggi untuk rawat kerosakan sel di peringkat DNA sel. Ia bantu untuk percepatkanluka dalaman kerana ia bersifat anti inflamasi (jerawat adalah tanda sel mengalami inflamasi)

Rawat kulit dengan nutrisi dalaman yang betul, insyaaAllah kulit rosak akan kembali kepada asal malah lebih segar dan lebih cantik. Yang penting, kena konsisten. Tak mahu kulit breakout lama-lama kan? Malu nak jumpa orang, betul tak?

Dengan product kualiti dunia, insyaaAllah puas hati. Dapatkan konsultasi berkesan untuk rawat kulit muka rosak dengan kak yana selepas pembelian

Hubungi 011-11548031 (http://aziyanashaklee.wasap.my)

Atau boleh terus buat pembelian di sini

Selepas pembelian, Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk dapat kesan maksima.

Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

Nak Harga JIMAT? 

Jadi ahli sekarang dengan pembelian set kulit cantik ni dan jimat lingkungan 15-20%. Hubungi kak yana segera untuk dapatkan penjimatan ni.

Kak yana 011-11548031 (http://aziyanashaklee.wasap.my)

Similar Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge