|

Tips Pilih Skincare Terbaik Untuk Masalah Kulit Jeragat

Jeragat? Tak tahu nak pilih skincare yang mana? Kebanyakan set skincare untuk masalah jeragat mempunyai bahan kimia yang bahaya dan terlarang.

Jeragat hilang lepas pakai tapi kulit nipis, bila stop kulit rosak. Jeragat makin banyak membiak sebab lapisan kulit untuk perlindungan dah terhakis.

Jadi taknak benda ni jadi kan? Pilih skincare yang betul. Kak yana akan kongsikan macam mana nak cari skincare yang paling sesuai untuk jeragat dan paling penting selamat.

Jeragat hilang, kulit makin sihat. Mau kan?

Tips PIlih Skincare Jeragat

#1: Dibuat dari bahan semulajadi 

Jeragat ni kulit dah rosak. Kalau skincare bahan kimia banyak, lagi bertambah rosak kulit. Jadi tipsnya. pilih yang organic. Yang 100% dari bahan semulajadi. Bahan natural ni lebih mudah diserap oleh sel kulit kita. Malah apa-apa yang kita pakai akan masuk dalam salur darah dalam masa 26saat je. Jadi kalau yang masuk tu bahan-bahan terlarang, ianya juga akan bagi kesan keapda buah pinggang kita sebab dah masuk dalam salur darah. Ngeri kan? Jangan anggap yang makan je boleh bagi kesan pada organ dalaman tapi skincare dan makeup juga. Jadi awas wanita. cantik luaran, hodoh dalaman tak guna juga kan?

#2: Dijamin berkesan bukan Setakat By Experience Tapi Secara Clinical

Bukti berkesan secara clinikal ni maksudnya telah dibuat ujian makmal bahan yang ada dalam skincare tersebut telah terbukti berkesan dalam mengurangkan tompok-tompok penuaan jeragat. Kebanyakan pembeli akan lihat testimoni. Ini betul. Sebab kita pun memang nak tahu berkesan ke tak melalui pengalaman mereka yang dah pakai. Tapi lupa dari segi keberkesanan secara klinikal. Ini lebih penting daripada testimoni pengguna sebenarnya.

Jadi jangan hanya percaya pada claim – tanggalkan jeragat dalam masa 7 hari. Itu sape-sape pun boleh claim. Jadi pastikan pilih skincare yang mana bahannya telah diuji dan penggunanya turut diuji kesannya melalui ujian makmal.

#3: Lulus bukan setakat KKM tapi lulus juga ujian makmal oleh saintis yang pakar

Bila cari skincare, tengok siapa yang buat skincare tu. Bagaimana proses pembuatannya. Memang nampak macam banyak nak kaji tapi ingat ini untuk kepentingan kita juga. nak selamat, nak kulit sihat kita yang nak semua tu. Adakah brand tu ada pusat penyelidikan dan saintis yang kukuh dan terkemuka atau tak. Kalau takde, lupakan saja.

Jadi, jangan pandang lulusan KKM semata ya

#4: Bebas paraben dan bahan kimia berbahaya 

Bila sebut bahan kimia berbahaya, ianya bukan berkisar semata hydorquinine tu tau. Tapi juga mesti bebas paraben dan bahan-bahan yang tak patut ada pun dalam skincare.

Cari brand yang sudah dijamin bebas dari bahan-bahan ni. Dinyatakan secara jelas.

Skincare Terbaik Untuk masalah Jeragat

YOUTH Skincare memenuhi kesemua tips yang dinytakan di atas. Kenapa harus pilih YOUTH? Ini yang ada pada skincare YOUTH tapi tiada pada skincare lain di Malaysia. Ye, kak yana berani jamin 200%

  • YOUTH diformulasikan sesuai untuk semua jenis kulit (kering, berminyak, kombinasi)

  • Meningkatkan pembaharuan sel (penting untuk jeragat cepat pudar) 10x lebih berkesan dan lebih power

  • Penggunaan YOUTH yang berterusan memberikan kesan 10 tahun lebih muda (diuji secara klinikal)

  • YOUTH 100% vegan dan bebas dari 1500 bahan terlarang

  • Kesan boleh dirasa seawal 7 hari.

  • Mengandungi vitamin yang menyuburkan sel kulit

  • Lulus KKM, lulus ujian klinikal

Testimoni Pengguna Skincare YOUTH

Dapatkan YOUTH dari kak yana, Youth beauty Consultant. Setiap pembelian akan diajar cara macam mana nak guna, tips2 yang buat pemakaian dapat kesan lebih baik dan lebih cepat.

Nak hilang jeragat sebab dah bosan dan malu tengok jeragat kat muka?Nak kulit cerah rata tanpa ada tompok jeragat?

Boleh direct hubungi kak yana. pembelian YOUTH akan melayakkan anda untuk dapat FREE MEMBERSHIP. Kak yana buat anda untung berganda siap ada cash bonus lagi tau.
Whats app ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)
Kak Yana, suka tengok anda cantik.

Similar Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge