VIVIX : Product Paling Laris dijual di Pasaran Malaysia

Tak sangka VIVIX dapat no 1 untuk Top 10 Product Shaklee paling laku dijual. Dalam banyak-banyak supplement Vivix naik takhta kau. Haa jangan main-main dengan si botol merah ni. Kecik-kecik pun amat berbisa. Product plaing mahal tapi paling laku. Acaner tu.

Mesti ada somthing yang sangat special kan dengan VIVIX ni. Kalau idok, takkan la dia menjuarai carta top selling. Rugi la siapa yang tak nak cuba VIVIX ni. Cuba sekali repeat order berkali kali. Comfirm punye!

Meh la Kak Yana bebel sikit pasal VIVIX ni ya

VIVIX adalah tonik yang mempunyai sebatian Resveratrol dan gabungan polyphenol dengan kuasa antioksidan 10x ganda berbanding resveratrol sahaja.  4 bahan botani yang utama iaitu anggur muscodine, Purple Carrot, Elderberry dan Japenese Knotweed. VIVIX membantu melambatkan penuaan sel. Bila sel lambat menua, maknannya sel lambat rosak. Bila lambat rosak, jangka hayat sel tinggi kita akan rasa lebih sihat. Ada 4 mekanisme VIVIX. Boleh lihat gambar di bawah

 

 

Waktu bila terbaik amalkan VIVIX? Jawapannya mudah, ambil ketika kita sihat. Ibarat insurans la, kalau amik ketika sakit bukan sahaja bertambah mahal nilai yang kita perlu bayar, silap haribulan tak layak pun nak ambil insurans kan. Jadi sediakan payung sebelum hujan, sediakan VIVIX sebelum sakit.

Cara Order VIVIX :

Nak beli Vivix, ada 2 cara

1. Boleh terus buat pembelian vivix dan di SINI 
2. Pembelian lebih jimat dengan menjadi ahli Shaklee. Hubungi Kak Yana untuk penjelasan lanjut mengenai vvivix untuk membantu anda rasai kesihatan yang lebih baik dengan VIVIX. Untuk customer yang buat pembelian dengan Kak Yana, dapatkan FREE CONSULTATION mengenai cara pemakanan yang betul. InsyaaAllah bantu sebaik mungkin untuk customer dapat manfaat kesihatan secara optimum.

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge