|

Nutriferon Penggalak Sistem Imun paling Berkesan

Nutriferon Shaklee, kini muncul kembali di pasaran dengan new packaging yang lebih compact. Untuk apa Nutriferon? Apa kelebihan ambil Nutriferon? Dan siapa yang sangat memerlukan Nutriferon?

InsyaaAllah akan dikupas satu persatu dalam entry ini. Mudah-mudahan boleh bantu those yang memerlukan nutriferon untuk tingkatkan tahap kesihatan. InsyaaAllah.

PENCIPTAAN NUTRIFERONĀ 

NutriFeronĀ® Granules adalah hasil daripada penyelidikan & penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun. Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal di dunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya, menyaring, menguji dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza. Akhirnya, gabungan empat bahan botani berasal dari biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle dipilih untuk campuran NutriFeronĀ® Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.

nutriferon_shaklee

BAGAIMANA SISTEM IMUN BADAN BERFUNGSI?

Dalam sel-sel badan kita ada interferon. Interferon ni adalahs ejenis protin yang dihasilakn oleh sistem imun secara semulajadi untuk tindak balas keapda jangkitan bakteria, virus, kuman, parait, sel-sel tumor. Interferon tak musnahkan sel-sel kanser secara langsung tapi tapi ia menguatkan tindak balas sistem imunĀ 

Analoginya macam ni

Interferon = penggera kebakaran

Jika ada kebakaran, penggera berbunyi. jadi jika sel-sel diserang oleh bakteria, virus, kuman, parasit jadi interferon ni akan aktif. Haa keluar la askar-askar pertahanan (sel-sel imun) untuk nak serang patogen-patogen ni.Ā Bayangkan kalau askar tak ramai dan yang ada pun lemah. Cedera, patah kaki, tak de tenaga.. Macam mana nak lawan patogen tadi? Sure kalah kan?

Itulah yang jadi kalau sistem pertahanan badan kita lemah. Sakit berpanjangan. Mudah diserang demam selsema atau jangkitan dan lambat baik.

Jadi macam mana nak aktifkan interferon ni. Supaya datang je patogen, terus dapat alert. Terus askar2 boleh serang? JAWAPANNYA, ambil lah NUTRIFERON. Dr kojima dah mudahkan kita, tak perlu kita nak cari dan makan 4 bahan tadi, tak tahu rasa macam mana pula tu. Tak sanggup nak makan bunga macam tu je kan, kalau biji labu tu tahan lagi. Lebih mudah, telan Nutriferon. Sedap pula tu rasanya.

KELEBIHAN NUTRIFERONĀ 

 

Jadi kelebihan ektrak dari 4 tumbuh-tumbuhan ni dah terbukti boleh membantu untuk

  • Meningkatkan penghasilan interferon semulajadi badan
  • Mengaktifkan pertahanan sistem imun dengan pantas. Pantas tau bukan lemau
  • Menggerakkan pasukan “kesan-dan-musnah” sistem imun.

 

TESTIMONI NUTRIFERONĀ 

Ada sangat banyak feedback-feedback pengguna Nutriferon,. Saya sendiri memastikan kat rumah ada Nutriferon. Anak demam tak risau melarat sebab proses penyembuhan lebih pantas.

Kebanyakan yang ambil Nutriferon adalah untuk

  • Cepat baik dari demam
  • Elak serangan asthma kronik
  • Bisul
  • Lemah sistem imun kerana proses kimo
  • Batuk berpanjangan
  • Tibi
  • HFMD
  • Denggi

 

ubat _denggi

 

vitamin_hfmd

 

PEMBELIAN PRODUCT

 

Nak dapatkan NUTRIFERON untuk kuatkan sistem imun dan cepatkan proses penyembuhan?. Untuk urusan pembelian product, boleh hubungi saya di talian berikut. Set ini akan sampai dalam tempoh 2-3 hari bekerja.

012-9576172 (whatsapp)Ā http://aziyanashaklee.wasap.myĀ Ā KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei. Saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia

Hubungi sayaĀ AZIYANAĀ  012-9576172 (whatsapp)Ā Ā jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu ā€“ alukan!

Pengedar Sah Shaklee :Ā Nurul AziyanaĀ (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (whatsapp)Ā http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge