| | |

Rawat Jerawat Bernanah Kronik Pulih Dengan 2 Langkah Mudah

Pernah tengok orang yang ada masalah jerawat kronik ? Jerawat kronik ni maksudnya jerawat yang besar, merah dan jelas sekali keradangan di kulit. Ada yang pakej bernanah, tanda jangkitan sudah kronik. Jika dibiarkan, memang boleh meninggalkan parut yang berlubang dan ini akan ambil masa dan product yang betul-betul hebat untuk licinkan semula. Nak pulihkan masalah jerawat kronik macam ni?

Ada yang jumpa cara ada yang tak. Yang jumpa cara yang betul alhamdulillah. Yang tak, memang kesian juga. Pasti ada rasa down bila nak berkomunikasi dengan orang. Seolah orang tengah tilik muka, dan judge kita tak reti jaga muka. Aduh, sakitnya tu di sini.

Tapi tak mengapa. Tak perlu rasa sakit lama-lama. Yang down akan berubah kepada yakin. Malah jauh lebih yakin nak tayang muka sebab kak yana akan bongkarkan 2 cara senang, mudah and yet sudah tentu berkesan untuk atasi masalah jerawat kronik ni. Nak tahu rahsia ni? Baca sampai habis

PUNCA JERAWAT KRONIKĀ 

Semua jerawat bermula dengan pori yang tersumbat. Bila bakteria membiak dalam pori yang tersumbat, ia akan menimbulkan iritasi dan seterusnya akan berlaku inflamasi. Inflamasi ni yang menyebabkan jerawat nampak merah dan teruk. Kesannya, tisu-tisu kulit yang sihat akan rosak. Proses penyembuhan akan jadi makin lambat jika tisu-tisu ni tidak dirawat, tambah buruk bila hormon tak stabil dan penghasilan sebum berlebihan.

punca_jerawat

CARA ATASI JERAWAT KRONIK SEMUDAH 2 LANGKAH

2 langkah mudah. Memang mudah sangat. Caranya rawat dari punca dan repair semula tisu-tisu yang rosak dengan ESP( Energizing Soy Protien) dan kuatkan perlindungan sel dari serangan bakteria dan akwal sebum dengan VItamin C

Berkesan ke?

Kak yana nak kongsi kisah adik ni. Mungkin ada yang alami masalah kulit yang sama dengan adik ni.

jerawat_kronik

Dan feedback dari tuan empunya diri:

” Mula mula saya ambil VITAMIN C akhir bulan 7 .. awal bulan 8 saya tambah ESP .

bulan 1 baru pakai YOUTH SKINCARE .

perubahan tu memang nampak sangat . sekarang tinggal bekas yang lobang lobang tu . bekas ni dah mula rata sikit sikit “

Nampak ketara kan perubahan? Kalau dengan kulit sekarang, nampak lebih yakin bukan? Rawatan nutrisi jauh lebih berkesan berbanding makan pil antibiotik berbondong-bondong. Kesan jangka panjang pula meragukan.

ESP

ESP adalah sumber protin dari sumber non gmo soy. Protin adalah makanan sel. Protin membantu repair kerosakan tisu-tisu. Dalam kes Jerawat, protin ESP membantu untuk hasilkan sel-sel sihat yang boleh menghalang dari mudah rapuh akibat tindakan bakteria.

VITAMIN CĀ 

VITAMIN C pula akan bantu masalah jerawat dengan cara berikut:

ā™„ Musnahkan bakteria jerawat

ā™„ Bertindak sebagai anti radang ā€“ hilangkan jerawat merah

ā™„ Bawa nutrisi ke lapisan kulit

ā™„ Kuatkan salur darah kulit

ā™„ Bersihkan toksik dari radikal bebas ā€“Ā Radikal bebas (toksin dan bakteria alam sekitar) adalah salah satu sumber akar jerawat

ā™„Ā Membantu meremajakan kulit dengan mempromosikan pengeluaran kolagen dan elastin, protein penting yang diperlukan untuk menghasilkan kulit baru.

ā™„ Pudarkan parut jerawat dengan cepat

ā™„ Melembapkan kulit

SET MINIPACK JERAWAT

NAK CARA CEPAT DAN MUDAH LAGI ??

Kak yana, ade tak cara cepat lagi. Saya nak kahwin kak 2 bulan lagi. Nak cepat-cepat stop jerawat teruk ni. Malu juga kak pada bakal suami nanti, hari2 dia tengok saya. nak juga rasa konfiden dan cantik depan suami.

Tentulah ade dik. Cara paling cepat, ambil VIVIX.Ā VIVIXĀ boleh cover keradangan dan bakteria tu. VIVIX juga powerful antioksidan yang boleh protect sel-sel dari dirosakkan oleh radikal bebas.

Rujuk entry ni, feedback terpantas 3 hari surut dengan VIVIX :

PEMBELIAN PRODUCT

Anda nak kulit bebas jerawat? Nak cantik dan licin mcam orang lain? Alhamdulillah saya dah banyak bantu mereka di luar sana untuk dapat keberkesanan product. Untuk urusan pembelian product, boleh hubungi saya di talian berikut. Set ini akan sampai dalam tempoh 2-3 hari bekerja.

011-11548031 (whatsapp)Ā http://aziyanashaklee.wasap.myĀ Ā KLIK UNTUK TEMPAHAN SEGERA

COD: Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Kampung Padang

Atau boleh terus buatĀ pembelian di laman esellĀ Shaklee dengan klik button di bawah

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

 

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

Peluang bisnes untuk jana income tambahan. Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei. Saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia

Hubungi sayaĀ AZIYANAĀ  011-11548031 (whatsapp)Ā Ā jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu ā€“ alukan!

Pengedar Sah Shaklee :Ā Nurul AziyanaĀ (Shaklee ID 886587)

011-11548031 (whatsapp)Ā http://aziyanashaklee.wasap.my

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge