Youth Skincare – Promosi Discount 10% Dengan Keahlian Percuma

Youth Skincare, revolusi skincare organic yang meniti dari bibir ke bibir. Berbicara tentang kelebihan Youth Skincare keluaran syarikat nutrisi no 1 dunia Shaklee berbanding dengan skincare yang ada di pasaran, yang paling menarik adalah ianya bebas dari 1500 bahan yang terlarang dan meragukan. Itu baru satu. Ada banyak lagi sebab kenapa anda kena pilih Youth Skincare sebagai skincare pilihan. Bukan setakat ia berkesan atau tidak tapi apa yang anda letak di muka, itulah yang akan masuk ke salur darah dan mempengaruhi kesihatan keseluruhan.

Berbalik pada tajuk, istimewa bermula Disember sehingga Februari ini khusus untuk pelanggan yang belum jadi ahli shaklee. Inilah peluang untuk jadi ahli shaklee secara PERCUMA dengan pembelian Youth Skincare Set Starter.

youth_skincare_shaklee

Youth Skincare Starter Set mengandungi

  • Luminious Gel Oil Cleanser
  • Perfecting Skin TOner
  • Age Defence Moisterizer SPF50
  • Advance Renewal Night Cream

Apa yang anda bakal dapat dengan pembelian Set Starter Youth Skincare?

  • FREE Keahlian Shaklee (jimat RM65)
  • FREE Kos Pos (jimat RM10)
  • FREE Magnifying Mirror
  • CASH BACK
  • Discount 10% dari harga asal

Orang kata, beli waktu promosi tu pembelian bijak. Waktu ni lah boleh jimat duit. Memang banyak jimat promosi kali ni. Rugi bagi yang melepaskan peluang emas ni.

APA KELEBIHAN YOUTH SKINCARE BERBANDING SKINCARE YANG LAIN?

Awal-awal tadi kak yana ada mention pasal 1500 bahan meragukan. Yup, tidak ada mana-mana skincare yang keluarkan list sebanyak ini dan nyatakan bebas bahan kimia meragukan dan bahaya sebanyak ini. Skincare yang glemer di pasaran sekarang pun tidak satu pun yang boleh nyatakan skincare mereka bebas dari 1500 bahan meragukan. Tapi Shaklee Youth Skincare ada kelebihan ni. Di Shaklee, SELAMAT itu adalah everything. Sebab falsafahnya adalah NATURAL.

Itulah sebabnya kenapa penghasilan YOUTH Skincare mengambil masa 8 tahun.

8 Tahun untuk penyelidikan, sample demi sample dihasilkan sehingga yang terbaik dikeluarkan. Ye, skincare ini melalui ujian klinikal yang ketat dan tiada kompromi. Dan ianya terbukti berkesan bukan setakat di peringkat ujian makmal tapi juga melalui testimoni-testimoni pengguna.

Ujian dari pakar dermatology juga dibuat. Bukan itu sahaja, ianya juga diuji oleh ahli oftalmologi yang terbukti tidak merengsakan mata. Penting juga skincare yang kita pakai bersifat Non-comedogenic iaitu tidak menyumbatkan liang pori. Kalau liang pori tersumbat, jerawat mudah naik. Again, jangan risau sebab Youth Skincare juga bersifat Hipoalergenik

Rangkaian penjagaan kulit YOUTH™ bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan.100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan yang berterusan, 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda.

Pendek kata, lepas pakai skincare ni orang tak panggil makcik dah 🙂

skincare_paling_selamat

5 bahan botanikal yang utama dalam Youth skincare :

kandungan_youth_skincare

KOLEKSI TESTIMONI YOUTH SKINCARE 

Boleh rujuk entri-entri di bawah untuk review YOUTH skincare

Review Youth Skincare 1

Review Youth Skincare 2

Review Youth Skincare 3

Review Youth Skincare 4

Selain Set Starter ni, ada 2 lagi Set Skincare Youth iaitu

  • Renew and Maintain Set
  • Intensive Treatment Set

Untuk mengetahui set yang mana sesuai mengikut umur dan masalah kulit, boleh dapatkan consultation dengan klik button di bawah

MACAM MANA NAK DAPATKAN SKINCARE YOUTH DENGAN POTONGAN 10%?

Boleh menghubungi kak Yana  di talian berikut, FREE KEAHLIAN dengan pembelian Youth Skincare dan FREE Magnofying Mirror (valid Disember18 hingga Feb19 sahja)

011-11548031 (whatsapp) atau klik je link di bawah

http://aziyanaYOUTH.wasap.my 

 

PENGEDAR DIPERLUKAN SEGERA !!!

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA  011-11548031 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

011-11548031 (whatsapp)

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Anda nak buat berbisnes shaklee? saya akan ajar pelbagai RAHSIA group kami.

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge