Atasi Eye Bag Cara Paling Cepat Kesan Dan Mudah

Eye bag dan wanita seolah tak dapat dipisahkan. Terutama mak-mak yang memang tak cukup tidur seharian duk mengurus rumah tangga. Tak kurang juga anak dara pun ada masalah ni. Kenapa eye bag berlaku? Dan macammana nak hilangkan kesan eye bag sekurang-kurangnya walau tak hilang terus tapi tak lah nampak ketara kan?

Ada cara mudah. Dan paling best, cepat pula tu. Bukan senang tau nak atasi eye bag ni dan bukan cepat nak hilangkannya. Kenapa nak hilangkan eye bag? Mata ang ada eye bag nampak letih, nampak kusam dan tak bermaya. Tak mau la kan nampak macam ni.

PUNCA BERLAKU EYE BAG

Kawasan mata amat mudah terdedah kepada keradangan , kerana ia adalah kulit yang paling nipis yang berbanding dengan kulit di kawasan badan yang lain. Kulit di sekitar mata adalah kira-kira 1/10 dari ketebalan kulit wajah yang lain.

Apabila kulit nipis, mudah rosak, kawasan mata akan mudah terdedah kepada garis halus, kedutan, bengkak, dan eye bag. Jadi apa yang menyebabkan berlakunya eye bag? Banyak faktor yang sedang bermain di sini, tetapi antara yang menjadi punca adalah

  • Diet
  • Alahan
  • Haba
  • Tekanan & keletihan

CARA MUDAH ATASI EYE BAG

Ada macam-macam cara nak atasinya samada secara moden atau secara semulajadi. Ada yang bagi cadangan letak uncang teh kat mata dan macam-macam lagi.

Tapi ada cara mudah, berkesan dan bukan sahaja atasi masalah eye bag tapi juga membantu memberi kelembapan pada kulit untuk elak dari kering seterusnya mengundang kepada kedutan kulit sekitar mata.

Guna EYE TREATMENT dari rangkaian YOUTH SKINCARE

3 cara bagaimana Eye Treatment membantu untuk masalah mata

  • Mengembalikan
  • Mengurangkan
  • Menyegarkan

Istimewa dengan cooling tip yang bertujuan untuk meransang peredaran darah sekitar mata, eye treament youth mampu unutk beri kesan seawal 5 hingga 7 hari sahaja. Terbukti melalui ujian klinikal danjuga disokong oleh testimoni pengguna

TESTIMONI PENGGUNA EYE TREATMENT

kesan selepas 4 hari 

Kesan selepas 5 hari 

Jadi apa tunggu lagi, nak mata yang segar dan bebas eye bag? Mata yang bebas dark circle? Mata yang fresh dan kulit mata tegang dan lembap?

EYE TREATMENT adalah item yang anda harus grab. Kenapa?  Pastinya anda nak kesan yang cepat kan?, tak perlu nak tunggu lama-lama dan fedup dengan kesan yang lambat betul tak? Lagipula, since eye treatment ni 100% vegan, tentulah pilihan terbaik bagi mereka yang utamakan keselematan.

Macam mana nak dapatkan EYE TREATMENT YOUTH?

CARA PERTAMA 

Anda boleh terus klik LINK DI BAWAH untuk pembelian secara online. Pihak Shaklee akan terus buat penghantaran product.

CARA KEDUA

Boleh buat pembayaran terus pada Kak Yana untuk pembelian product dengan menghubungi kak Yana  di talian berikut

012 9576172 (call) 011-11548031 (whatsapp) atau klik je link di bawah

http://aziyanashaklee.wasap.my 

CARA KETIGA 

Penghantaran depan rumah atau lokasi pilihan ni sekitar Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Semambu, Kampung Padang. Boleh hubungi kak yana untuk urusan COD di kawasan tersebut.

DAFTAR AHLI SHAKLEE UNTUK NIKMATI PENJIMATAN BERTERUSAN DAN PRIVILAGE SEBAGAI AHLI ?

http://aziyanashaklee.wasap.my

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya AZIYANA 012-9576172 (call) 011-11548031 (whatsapp)  jika berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu – alukan!

Pengedar Sah Shaklee : Nurul Aziyana (Shaklee ID 886587)

012-9576172 (call) 011-11548031 (whatsapp)

ummi.anayiza@gmail.com (e-mail)

Anda nak buat berbisnes shaklee? saya akan ajar pelbagai RAHSIA group kami.

 

 

 

 

Similar Posts

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge