| | | | | |

Darah Tinggi – Cara Nak Turunkan Bacaan Elak Bergantung Ubat Selamanya

Darah tinggi, ramai yang ada masalah ini. Terpaksa bergantung dengan ubat untuk kawal darah tinggi. Silap makan, bacaan darah naik. Bacaan tekanan darah dalam kategori darah tinggi adalah melebihi 140/90 mmHg semasa berehat.

Nak turunkan bacaan darah tinggi?

Saya nak kongsikan dengan pembaca kisah seorang wanita yang berjaya turunkan bacaan tekanan darah tinggi dan bebas dari bergantung dengan ubat.

Sebelum itu mari kita kenali dulu punca tekanan darah tinggi

Adakajian terbaru di British yang diterbitkan tahun 2007, punca tekanan darah tinggi adalah penyakit vaskular otak. Protein yang terdapat pada otak yang dikenali sebagai JAM-1 didapati bertanggungjawab bagi memerangkap sel darah putih yang kemudian menyebabkan keradangan dan menghalang aliran darah, mendorong kepada kekurangan bekalan darah pada otak yang kemudian mengawal tekanan darah dalam badan.

TESTIMONI BACAAN DARAH TINGGI TURUN

[SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum..
Nama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun. Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan Vivix kerana masalah darah tinggi, sakit tumit dan cepat penat.
.

Saya pernah mencuba pelbagai suplemen, berjumpa doktor dan membeli produk lain seperti Jus Nusantara, Jus dari produk Zhulian dan macam-macam lagi. Doktor juga membekalkan ubat-ubatan setiap kali selepas check up.
.

Saya mula mengenali Shaklee melalui phamplet yang dibawa pulang oleh anak saya, Nurliyana. Beliau merupakan seorang pengedar Shaklee. Saya juga turut membuat pembacaan di Internet untuk mengetahui kandungan Vivix serta membaca testimoni-testimoni di Internet.


.

Saya mengambil 1 sudu teh Vivix setiap pagi. Selain Vivix, saya turun mengambil Ostematrix setiap hari. Selepas 5 bulan mengamalkan kedua-kedua produk ini secara konsisten, bacaan darah tinggi saya telah menurun dan dulu setiap 1-2 bulan saya perlu pergi ke klinik untuk check up, kini cuma 6 bulan sekali sahaja. Saya juga telah menghabiskan 2 botol Vivix dalam tempoh 5 bulan ini.
.

Saranan anda saya untuk pembaca yang mempunyai masalah seperti saya, minumlah Vivix untuk kesihatan yang menyeluruh. Saya berasa sangat gembira kerana bacaan darah tinggi saya telah berkurang bacaannya. Saya juga sangat berpuas hati sebab dengan Vivix ini saya tidak lagi perlu mengambil ubat-ubat lain. Ianya memudahkan saya yang tak suka sangat makan ubat ini.
.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana memperkenalkan Vivix kepada saya. Selama 4 tahun saya menghidap darah tinggi ini, akhirnya saya bebas. Malah berat badan saya juga turun dengan banyak selepas mengamalkan Vivix.

Terima kasih Vivix! Saya sayang Vivix! 

SET VITAMIN UNTUK BANTU RENDAHKAN BACAAN

Bila mempunyai masalah tekanan darah tinggi, kawalan bacaan amat lah penting untuk elak dari terkena strok atau kerosakan otak

Antara yang disarankan adalah

  • VIVIX
  • Omega Guard
  • Garlic Complex
  • Coq Trol
  • Ostematrix

VIVIX – Antioksidan yang sangat power untuk pertahanan sel dan repair semula kerosakan sel di peringkat DNA. VIVIX juga bertindak sebagai anti radang Omega Guard – kaya denga Omega 3 yang membantu untuk menstabilkan tekanan darah dan merendahkan LDL (kolestrol jahat). Juga bertindak sebagai anti radang

Garlic Complex – merendahkan tekanan darah, mengurangkan kolestrol tinggi dan menguatkan sistem imun

Ostematrix – mengandungi kalsium, magnesium dengan vitamin D untuk bertindak untuk kawal kesihatan jantung dengan cara kawal tekanan darah

Coq Trol – mengandungi coq10 yang bertindak untuk meningkatkan pengaliran darah, meningkatkan keupayaan tenaga sel dan mengurangkan keletihan. Melalui kajian, 200-3–mg sehari berupaya untuk turunkan tekanan darah. CoQ10 menjadikan sel-sel lebih sihat dan kurang terdedah kepada penyempitan, yang dapat meningkatkan tekanan di dalam saluran darah

MACAM MANA NAK DAPATKAN SET URUNKAN DARAH TINGGI?

CARA PERTAMA 

Anda boleh terus klik LINK DI BAWAH untuk pembelian secara online. Pihak Shaklee akan terus buat penghantaran product. Tapi jika inginkan penjimatan sebagai ahli dan BERMINAT UNTUK DAPAT AHLI SECARA PERCUMA, boleh hubungi Kak Yana terlebih dahulu

CARA KEDUA

Boleh buat pembayaran terus pada Kak Yana untuk pembelian product dengan menghubungi kak Yana  di talian berikut

011-11548031

http://aziyanashaklee.wasap.my 

CARA KETIGA 

Penghantaran depan rumah atau lokasi pilihan ni sekitar Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Semambu, Kampung Padang. Boleh hubungi kak yana untuk urusan COD di kawasan tersebut.

DAFTAR AHLI SHAKLEE UNTUK NIKMATI PENJIMATAN BERTERUSAN DAN PRIVILAGE SEBAGAI AHLI 

http://aziyanashaklee.wasap.my

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge