| |

Hilang Jerawat Dengan 4 Strategi Berkesan, Pasti Jadi

Anda remaja atau mereka yang bingung, stress dengan masalah JERAWAT? Anda tentu sedang alami masalah di bawah

  • Dah cuci muka guna pencuci muka tapi jerawat masih banyak
  • Jerawat naik, bernanah dan merah.
  • Jerawat naik, hilang kemudian naik pula yang baru. Main pass baton pulak
  • Sedih tengok cermin, nampak jerawat dulu
  • Hilang keyakin diri dek kerana jerawat yang tak berkesudahan
  • Makan macam-macam product tapi tidak mau juga hilang, fedup!

HAKIKATNYA, KENAPA JERAWAT TAKNAK HILANG?

Ini antara sebabnya :

  • Tak tahu punca sebenar berlakunya jerawat
  • Tidak tahu nak rawat jerawat dari punca
  • Suka mencuba macam-macam product sampah yang hanya habiskan duit tapi tiada kesan malah bagi kesan pada gangguan hormon pula
  • Tidak jumpa blog ini (insyaaAllah habis baca entry ini dan ikut saranan saya, jerawat anda akan hilang)

KESAN BIARKAN JERAWAT TANPA DIRAWAT

Tiada orang yang suka kulitnya berjerawat. Kenapa?

Keyakinan diri hilang. Nak berdepan dengan orang rasa malu sebab rasa orang duk telek wajah kita. Lagi-lagi kalau kita ni kerja yang memerlukan sentiasa berhubung dengan orang. Tiap kali jumpa orang rasa nak sorok muka.

Sampai bila?

Lagi, orang akan fikir kita tak jaga kebersihan. Adududu sakitnya tu di sini! Walau kita tangkis dengan raket badminton paling mahal pun tetap tidak boleh nak elak prasangka begini.

Kemudian, tengok orang natural beauty kita pun nak juga. Tapi nak cover jerawat, berapa tebal foundation kena tepek? Rimas bukan? Sampai bila nak selindung? Esok2, bila kahwin kena naked face juga depan suami.

HAI! SAYA KAK YANA – PAKAR JERAWAT

Ye, kak Yana datang nak selamatkan kalian dari masalah JERAWAT yang menyesakkan hidup kalian. Pengalaman kak yana untuk bantu mereka yang ada masalah jerawat bermula sejak tahun 2013. Jerawat pasir, jerawat bernanah, jerawat batu, jerawat besar jerawat kecil ya semuanya boleh hilang bila tahu strategi yang betul untuk hilangkannya.

4 punca utama jerawat yang ramai tak tahu.

  1. Hormon yang tak stabil – kalenjar minyak di muka terlebih aktif sebab hormon tak stabil, bila aktif, pengeluaran minyak berlebihan. Ini akan perangkap kekotoran dan timbul lah keradangan akibat dari pengumpulan bakteria di muka.
  2. Tak cukup antioksidan dalam badan. Antioksidan akan melindungi sel kulit dari dirosakkan oleh radikal bebas. Radikal bebas datang dari asap dan kekotoran, sinar UV dan gaya pemakanan tidak sihat. Radikal bebas akan sekat penghasilan sel baru, akan lemahkan sel kulit. Jerawat tak pulih2.
  3. Tak cukup vitamin C untuk sintesis kolagen. Kolagen bantu kuatkan sel kulit, dan akan cegah dari jerawat yang sentiasa naik. Vitamin C juga akan bantu untuk pudarkan parut kesan jerawat.
  4. Usus tak bersih, toksik terkumpul dalam badan tinggi. Nutrisi tidak dapat diserap oleh sel. Makan tidak seimbang, kurang sayur dan buah. Kurang juga minum air dan pakai product yang ada paraben.

Jadi kak yana nak bantu mereka yang ada masalah JERAWAT untuk rawat jerawat dengan SET JERAWAT SHAKLEE.

APA BEZA SET JERAWAT SHAKLEE dengan PRODUCT HILANG JERAWAT yang lain?

Memang jauh bezanya.

SET JERAWAT SHAKLEE akan tackle masalah jerawat dari punca. Sebab itu ianya berkesan untuk rawat jerawat. Ada 4 vitamin utama untuk hapus jerawat dari punca.

GLA COMPLEX 

GLA COMPLEX fungsi utamanya untuk stabilkan hormon. Ia kawal pengeluaran sebum di wajah. Tak terlebih tak terkurang. Ia juga ada vitamin e, untuk rawat sel-sel rosak sebab jerawat. Kulit akan lembap semulajadi, bukan berminyak ya.

ESP 

ESP adalah protin shake yang bertindak untuk bina sel-sel baru kulit yang rosak, memudarkan parut jerawat dan mencerahkan kulit

VITAMIN C

Vitamin anti jerawat. Membantu untuk sintesis kolagen kulti, menguatkan sel kulit. Dan meningkatkn perlindungan pada sel kulit dari radikal bebas. Juga sebagai perlindungan terhadap sinar UV yang rosakkan kolagen kulit. Vitamin C akan pudarkan parut dan ratakan tona kulit.

HERB-LAX

Untuk bersihkan usus dari toksik dan kekotoran. Ianya membantu untuk detox usus, menyihatkan usus dan menyediakan usus untuk serapan nutrisi dari pemakanan.

Tonton video di bawah ini

BERKESAN KE SET JERAWAT SHAKLEE NI?

Jauh lebih berkesan jika dengan pengambilan yang betul dan konsultasi yang betul mengikut masalah yang dihadapi. Kak Yana akan consult semua ni selepas pembelian product dengan Kak yana. Dengan Kak Yana tau, bukan dengan orang lain. Selain consult tentang vitamin jerawat ni kak yana juga akan kongsi tips yang mempercepatkan lagi proses penyembuhan jerawat.

BERAPA HARGA SET JERAWAT SHAKLEE?

TOTAL RM313

Tak mahu bayar lebih? Bagaimana nak dapatkan penjimatan? Jadi ahli Shaklee dengan kak yana dan anda boleh nikmati kelebihan ini

  • Group Support untuk tanya apa sahaja tentang product
  • Konsultasi berterusan cara makan product berkesan
  • Peluang jana income tanpa buat pinjaman dan modal besar

TESTIMONI LAIN

Tak puas hati dengan testimoni bergambar, boleh tonton testimoni video ni pula. Jerawat pasti hilang, percayalah.

MACAM MANA NAK BELI SET JERAWAT SHAKLEE?

CARA PERTAMA

Boleh buat pembayaran terus pada Kak Yana untuk pembelian product dengan menghubungi kak Yana  di talian berikut

012-9576172

http://wasap.my/60129576172/setjerawatshaklee

CARA KEDUA

Penghantaran depan rumah atau lokasi pilihan ni sekitar Kuantan, Indera Mahkota, Permatang Badak, Semambu, Kampung Padang

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge