|

Pencuci Muka Organic Untuk Semua Jenis Kulit

Sekarang ni banyak sangat kan pencuci muka di pasaran. Nak cari pencuci muka organic yang selamat dan semulajadi? Nak pencuci muka untuk semua jenis kulit, berkesan untuk hilangkan kekotoran?

Kak yana nak kongsi dalam video ini pencuci muka yang kak yana guna, dan dapat review yang sangat best dari semua pengguna. Yang penting 100% vegan, natural dan selamat.

Dah tengok? Mari kak yana share secara detial mengenai pencuci muka yang baut ramai dah jatuh cinta ni.

Pencuci Muka ni namanya Luminious Gel Oil cleanser dari rangkaian YOUTH SKINCARE. Ianya 100% vegan ya, ada nutrisi dan vitamin. Paling penting,sesuai untuk semua jenis kulit. Tak kiralah berminyak ke, kering ke atau kombinasi. So mudah kan? Tak perlunak check kulit ktia jenis apa sebelum pakai pencuci muka. Pakai Youth Cleanser ni dah setel.

KELEBIHAN YOUTH LUMINIOUS GEL OIL CLEANSER

  • Diuji secara klinikal kulit 10 tahun lebih muda dan sihat
  • bebas dari 1500 bahan terlarang termasuk paraben, Ethanolamines, Lanolin dan banyak lagi
  • Mengandungi pH yang seimbang dan soap free sebab tu sesuai untuk semua jenis kulit
  • Mengandungi Vital repair + untuk memberi nutrisi dan vitamin kepada kulit serta antioksidan untuk pastikan sel kulit sihat
  • Mengandungi Muscodine Grape untuk memberi perlindungan kepada sel di peringkat DNA dari kerosakan akibat radikal bebas dan mengelakakn penuaan pramatang
  • Mengandungi algae untuk buang sel kulit mati secara lembut. Sebab tu kulit jadi glowing sebab sel kulit mati dibuang masa cuci muka.

 

TESTIMONI YOUTH 

dan banyaaak lagi testimoni pengguna yang menggunakan skincare YOUTH ni.

Boleh klik icon di bawah untuk mengetahu lebih lanjut mengenai SKINCARE YOUTH

Bagaimana nak dapatkan YOUTH Skincare?

Boleh hubungi kak yana di talian berikut

012-9576172 (http://aziyanaYOUTH.wasap.my)

 

Kak yana akan guide cara penggunaan YOUTH yang betul, dengan tips kecantikan kulit melalui penjagaan wajah dan pemakanan. Be beauty with me.

Nak kulit cantik bebas jerawat, bebas jeragat dan tampak 10 tahun lebih muda? Guna yang semulajadi dan YOUTH adalah revolusi skincare semulajadi yang diuji secara klinikal , terbaik di Malaysia.

Similar Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge