Orang yang nak kulit cantik, pasti akan cari kolagen. Kenapa kolagen? Sebab umum tahu, kolagen ni akan tegangkan kulit, licinkan kulit, bagi keanjalan dan juga rawat masalah kulit seperti parut dan kulit kusam.

Masalahnya memang banyak sangat product kolagen kat pasaran. Tak tahu nak pilih yang mana satu. Mana kolagen terbaik di pasaran? Bukan sahaja terbaik tapi beri kesan positif. Salah pilih, bukan duit je membazir tapi juga bimbang ada kesan sampingan.

Ada beberapa faktor pemilihan kolagen ni. Sebelum beli, pastikan kaji dulu. Ambil kira faktor-faktor penting ini

  • Pilih saiz kolagen 1000 dalton ke bawah. Tujuannya untuk mudah sel serap. Jadi kolagen akan berkesan lebih cepat.
  • Sumber kolagen yang lasak seperti ikan, bukan dari bovine. Sumber ikan boleh memberi kelebihan menyeluruh kepada badan berbanding sumber bovine yang hanya fokus untuk sendi. Walaupun sumber ikan lebih mahal tapi keberkesannya jauh lebih efektif.

Jadi kak yana nak kongsi, kalau uolls nak makan kolagen, boleh pilih Collagen Powder dari Shaklee

Kenapa Shaklee? Kenapa tidak kolagen yang lain?

Collagen Powder Shaklee telah diuji klinikal terbukti berkesan. Kolagen di pasaran kebanyakan hanya membuktikan melalui testimoni tapi tidak secara ujian makmal.

SHAKLEE COLLAGEN POWDER JADIKAN KULIT LEBIH CANTIK DENGAN 7 CARA:

1 . Anti-penuaan = Mengurangkan pori-pori, kedutan dan garis-garis halus pada wajah
2. Melembapkan = Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan menggelupas
3. Menganjalkan = Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan kulit
4. Melicinkan = Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
5. Menyuburkan = Menggalakkan kuku yang sihat & kuat, rambut yang tebal dan bersinar
6. Mencerah = Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit
7. Menegang = Membantu menegang dan menganjalkan payudara
Jadi, ambil kolagen yang dah terbukti berkesan. Dan paling penting selamat. Collagen powder shaklee melalui kawalan sumber bahan yang sangat teliti dan ketat. Sumber2 tersebut juga melalui ujian demi ujian sebelum dipilih sebagai bahan untuk dimasukkan dalam Collagen Powder
Collagen powder Shaklee juga mengandungi antioksidan Vitamin C untuk menghalang radikal bebas dari merosakkan sel kulit dan kehadiran Vitamin B membantu proses menentang radikal bebas ni lebih lancar.
Ibarat, kalau berperang, kena ada senjata. Senjata pula kena ada peluru. Vitamin C sebagai senjata, Vitamin B sebagai pelurunya. Cuba kalau ada senjata takde peluru, tak guna juga kan?
Saya dah cantik, tak perlukan kolagen. Siapa bilang?
Semua manusia melalui proses menua kan? Dan proses ni akan menghilangkan kolagen dalam badan sedikit demi sedikit. Kalau tidak, takde lah masalah sakit sendi sakit lutut bila berusia.
Itu puncanya bila sampai umur emas, kolagen dah banyak sangat hilang. Cecair lutut makin kurang. Jadi makan kolagen mulai sekarang untuk elak defisit kolagen dalam badan.
Collagen Powder jika diamalkan secara konsisten juga sangat berkesan untuk
Macam mana nak dapatkan Collagen Powder berkualiti tinggi ni?
Boleh hubungi kak yana di 012-9576172 (http://aziyanashaklee.wasap.my)
Bulan JUN ni special, ada promosi harga runtuh untuk pembelian Collagen Powder
  • Beli 2 kotak less 5%
  • Beli 6 kotak Free 1 Kotak (Free membership+Free postage+Cash Back)

Atau klik button ini untuk terus buat pembelian

Selepas pembelian, Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk dapat kesan maksima dengan pengambilan Collagen

Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive
Hilang Jeragat Dengan Skincare Organic, Berkesan dan Selamat