Review YOUTH Skincare: Pori Wajah Makin Mengecil

Ada masalah pori wajah besar? Muka pula berminyak? Rimas kan? Pori wajah besar buat wajah nampak lebih tua dan kasar. Kalau pori kecil, wajah akan nampak gebu. Nak kulit gebu? Mestilah nak kan?

Kulit yang cantik dipengaruhi 2 faktor iaitu dalaman dan luaran.

Dalaman = pemakanan yang sihat, cukup vitamin dan nutrisi

Luaran = skincare yang selamat dan menyokong kesuburan kulit

Review YOUTH Skincare kali ni tentang perkongsian pengguna yang mengalami perubahan berikut

  • Muka tak berminyak
  • Pori makin mengecil
  • Wajah lebih segar dan lembut

[KESAN MEMBERANGSANGKAN SEAWAL 14 HARI PENGGUNAAN YOUTH SHAKLEE]
.

Assalamualaikum …. saya Royanty Baruddin. Ummi kepada 3 orang cahaya mata, seorang anak lelaki berumur 12 tahun dan kembar perempuan 6 tahun. Saya berumur 41 tahun.

Saya seorang ibu yang bekerja. Saya mempunyai kulit wajah yang berminyak di kawan zone T, Pori-pori terbuka dan selalu naik jerawat pasir.

Kulit muka saya sensitif tak berani dan mencuba sebarang skincare. Masa tengok shaklee mengeluarkan YOUTH Skincare, saya tergoda nak mencuba. Itu pun setelah tengok banyak testimoni yang positif walau pun guna dalam waktu yang singkat.

Alhamdulillah setelah menggunakan selama 14 hari, saya dah nampak effect yang memberangsangkan. Muka saya dah tak berminyak lagi, pori-pori semakin mengecil dan kulit muka terasa lembut dan segar je.

Kini tak perlu nak filter-filter bila nak upload gambar. Keyakinan itu datang sendiri dan tak perlu untuk menipu diri sendiri. Tampil yakin di hadapan tapa ragu-ragu.
Terima kasih shaklee. Ini la cerita shaklee effect saya.

Baca juga >>

Skincare Semulajadi 100%Vegan Terbaik Di Malaysia

Bagaimana nak dapatkan YOUTH Skincare?

Nak juga kulit lebih halus lebih gebu? Nak hilangkan masalah pori wajah besar? Cepat guna YOUTH Skincare, lagi cepat dapat hasilnya. Boleh hubungi kak yana di talian berikut

011-11548031 (http://aziyanaYOUTH.wasap.my)

Kak yana akan guide cara penggunaan YOUTH yang betul, dengan tips kecantikan kulit melalui penjagaan wajah dan pemakanan. Be beauty with me.

Nak kulit cantik bebas jerawat, bebas jeragat dan tampak 10 tahun lebih muda? Guna yang semulajadi dan YOUTH adalah revolusi skincare semulajadi yang diuji secara klinikal , terbaik di Malaysia.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge