| |

Krim Siang Untuk Kulit Jeragat Ada Sunblock

Ada masalah kulit jeragat? Jangan tambahkan lagi tompok jeragat sebab abaikan krim sunblock bila keluar rumah. Sinar UV adalah salah satu punca timbulnya jeragat di muka. Penting untuk pakai sunblock bila keluar rumah.

Krim sunblock yang macam mana?

Untuk masalah kulit jeragat, pastikan ada perlindungan UVA danUVB.

UVA = untuk menentang kesan penuaan iaitu kerosakan kulit akibat daripada sinar UV yang merosakkan sel. Inilah punca timbul jeragat

UVB = untuk elak kulit dari sunburn atau terbakar.

Bila jeragat, kulit dah rosak. jadi jangan rosakkan lagi sel-sel kulit bila kita malas pakai krim yang ada perlindungan dari sinar UV ni. Bukan setakat jeragat, tapi juga kesan sinar UV buat kulit berkedut dan kusam.

Jadi nak pilih krim yang macam mana?

Pertama sekali, pilih krim yang tulis Broad Spectrum UVA/UVB sunscreen. Broad spectrum ni akan melindungi kulit dari sinar UVA dan UVB. Selamat lah kulit kita.

Lihat video ini

YOUTH AGE DEFENSE MOISTERIZER SPF50

Krim terbaik dan selamat untuk masalah kulit jeragat adalah Age Defense Moisterizer SPF50 dari rangkaian YOUTH SKINCARE. Kenapa perlu pilih krim ni? Ini sebabnya

  • 100% vegan – dibuat dari bahan botani premium
  • Bebas dari 1500 bahan terlarang termasuklah paraben
  • Terbukti secara klinikal boleh menentang kerosakan sel kulit akibar sinar UV (diuji makmal, bukan setakat claim)
  • Dermatology tested
  • mengandungi Vital Repair + yang membekalkan vitamin penting untuk suburkan kulit.
  • Mengandungi Muscodine Grape ekstrak untuk melindungi sel dari kerosakan akibat radikal bebas. Sinar UV adlah salah satu dr radikal bebas.

Jadi, lepas cuci muka dengan Pencuci Muka Luminious Gel Oil Cleanser, boleh pakai toner dan pakai krim moisterizer ni. Selain memberi kesan yang melembapkan kulit, krim ni boleh bantu pudarkan jeragat dan beri perlindungan untuk elak lebih banyak tompok jeragat timbul dan penuaan pra matang.

Apa yang penting, kita dah bagi perlindungan pada sel kulit kita dari sinar UV. Peratusan jeragat nak beranak lagi banyak dah kurang.

Baca juga

Tips Pilih Skincare Terbaik Untuk Masalah Kulit Jeragat

Nak rawat masalah jeragat?

Tak mahu dah tompok hitam jeragat ada di muka?

Nak cari product yang selamat tapi berkesan untuk maslah jeragat?

Boleh segera hubungi kak yana untuk masalah jeragat anda. Whats app ke no 012-9576172 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanaYOUTH.wasap.my)

Ingin dapatkan penjimatan dari pembelian? Daftar sebagai ahli. Hubungi kak yana http://aziyanaYOUTH.wasap.my untuk info lanjut pendaftaran sebagai ahli. Guna sendiri dengan harga ahli jauh lebih jimat dan berbaloi. anda juga boleh access secara direct dengan nutritionist dan group support untuk pengguna.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge