|

Hilang Jeragat Dengan Skincare Organic, Berkesan dan Selamat

Ada masalah jeragat? Nak hilang jeragat? Kecewa dengan skincare yang lain yang hanya menjanjikan jeragat hilang tapi rupanya ada bahan terlarang? Atau kecewa kulit rosak sebab pakai skincare hilang jeragat yang ada bahan chemical berbahaya.

Kenapa jeragat susah hilang? Untuk jeragat, kena faham kenapa jeragat terjadi, lapisan kulit mana yang mula munculnya jeragat dan cara berkesan rawat jeragat dari punca.

Kita bincang satu demi satu.

Punca jeragat di kalangan rata-rat wanita ni ada 4

1. Hormon tak stabil. Kalau amal pil perancang, lebih ketara jeragatnya
2. Abaikan pemakaian krim sunblock. Sinar uv faktor utama mudah timbul jeragat
3. Kurang antioksidan, banyak sel kulit rosak
4. Salah pakai product, jeragat naik makin banyak.

Dari 4 punca nilah kita rawat jeragat. Jangan terlalu taksub dengan iklan hilang jeragat cepat sedangkan punca-punca tu kita tak ambil kisha. Sebab tu lah jeragat payah hilang.

Ok harap faham bab punca. Kita pergi pula bahagian kulit kita yang mana mula timbul jeragat. Mungkin sekarang kulit luar tiada jeragat tapi kulit dalam dah mula dah dionarkan oleh tompok-tompok jeragat.
Bila buat skin analysis, masyaaAllah nampak sekali ngerinya tu. Tunggu masa nak keluar je. Jadi sebelum keluar, sekat awal-awal.

Lapisan kulit kita ada 2 yang utama. Dermis dan epidermis. Jeragat timbul di lapisan mana?
Boleh jadi keduanya. Epidermis adalah kulit bhagian luar. Dermis di bahagian dalam dan tak nampak di mata kasar.


Jeragat di lapisan epidermis boleh dirawat dengan skincare. Tapi jangan salah pilih skincare, takut lagi kronik jadinya.

Jeragat di lapisan dermis lebih susah nak hilang. Sebab tu ada yang buat rawatan laser. Tapi tahu tak, kalau tahu cara tak perlu pergi laser.

Cara Bijak Hilang Jeragat

Kenapa kak yana kata bijak? Sebab ramai di luar sana yang tertipu dengan macam-macam skincare hilang jeragat pantas tapi tak juga hilang-hilang.

Sekali lagi, jeragat harus dirawat dari punca. Jeragat wanita 40an, memang berkait dengan hormon. Sepanjang hidup tak pernah pakai krim halang matahari pula. Sayur dan buah jarang ambil, suppelemnt pun tak makan. Bagaimana kulit nak dapat nutrisi sedangkan itulah keperluan utama untuk cegah jeragat.

Tak mau tengok dah kulit hitam sebab jeragat?

Ada beberapa option yang boleh pilih untuk rawat jeragat yang kak yana tawarkan
1. Tahap jeragat – tebal atau baru muncul
2. Nak kesan cepat atau perlahan
3. Bajet – ada bejet tertentu atau tak kisah asal boleh hilang

Klik gambar di bawah untuk consultation jeragat bergantung kepada option yang dipilih.

2 cara berkesan nak hilang jeragat
1. Skincare YOUTH
2. Set vitamin anti jeragat

Skincare 100% vegan

Youth adalah skincare 100% dari bahan botani. Tiada unsur-unsur haiwan, semuanya dari tumbuhan terplih dan terbaik. Kalau kulit dah rosak, jangan dirosakkan lagi dengan bahan kimia berbahaya. Go for nature.

Bebas dari 1500 bahan terlarang yang tak patut ada dalam skincare untuk rawat kulit. Ada tak skincare lain yang sebut bebas dari bahan-bahan terlarang sebanyak itu? Tiada kan? Hanya bagi janji-janji manis tapi tak menekankan keselamatan pengguna.

Skincare YOUTH juga diuji oleh dermatology, optamology iaitu tidak merengsakan mata. Paling penting CLINICAL PROVEN. Pengguna YOUTH diuji secara klinikal dalam makmal, kesan selepas penggunaan. Bukan uji cikai-cikai tapi guna mesin khas yang ukur macam-macam secara teliti dan telus.

Dan ini hasil ujian penggunaan YOUTH, indeks usia kulit dibangunkan bagi menguji keberkesanan YOUTH. Dari semua aspek ini, semuanya menunjukkan perubahan yang ketara.

Baca juga

Tips Pilih Skincare Terbaik Untuk Masalah Kulit Jeragat

Nak hilang jeragat? 

Hubungi kak yana segera dan kak yana akan terangkan details mengenai kedua2 cara ni. Kak yana juga sediakan cara makan berkesan, follow up dan tips-tips berkaitan untuk hilangkan jeragat khas untuk yang beli dari kak yana sahaja.

Whats app ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://jeragathilang.wasap.my)

‘ Komited melihat wanita cantik ‘

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge