Tips Naikkan Seri Muka Untuk Bakal Pengantin

Nak kahwin, tapi risau kulit nampak tak berseri. Mesti adik-adik bakal pengantin nak naikkan seri kulit muka kan sebelum naik pelamin nanti.

Jadi macam mana nak atasi masalah kulit kusam, kulit yang jerawat sebelum jadi suri hati mr husband. kali ni kak yana nak bantu adik-adik bakal pengantin ni cara untuk naikkan seri wajah agak nampak manis berseri dan wajah nampak fresh look gitu.

Nak makeup pengantin pun senang sebab kulit cantik dan licin. Haa nak?

Tengok Video Ini kalau nak nampak cantik sangat masa kahwin.

Tips Pertama, 

Kena amalkan rutin penjagaan muka yang konsisten. Apa rutinnya? wajib ada 3 sekurang-kurangnya iaitu cuci muka, pakai toner dan pakai moisterizer spf. Kena ada spf ke? Ye adik-adik, nak keluar rumah kalau takde spf kulit kita rosak dari dalam. Sel-sel dirosakkan oleh sinaran UV tu. So bila sel rosak, macam mana nak cantik kan?

Cuci muka 2x sehari pagi dan malam sebelum tidur. Pastikan pakai toner untuk menutup liang pori wajah. Liang porti besar, nampak berlubang memang tak nampak gebu la dik. Nak makeup pun kena buh foundation tebal 4 inci.

Nak naikkan lagi seri muka, mulai sekarang pakai krim malam. Krim malam ni bantu cantikkan kulit kita bila kita tidur. Cepat proses pembaikan kulit sebab sel-sel untuk repair kulit bekerja waktu malam. JAdi bangun pagi kita akan rasa kulit lembut dan licin.

kak yana amalkan penjagaan kulti dengan regimen skincare 100% vege dari YOUTH Skincare. Memang terbaik yang penting bebas chemical berbahaya, clinical proven, ada patent dan diuji oleh dermatologi.

Baca lanjut 

Produk Putih Kulit Paling Berkesan dan Selamat

Tips Yang Kedua,

Amalkan pemakanan yang sihat. Bunyi macam cliche tapi inilah sebenrnya yang banyak membantu. Banyak ambil serat seperti buah dan sayur hijau. Yang organic lebih bagus sebab yang organic ni sayur dan buahnya bebas racun. Banyakkan minum air masak. 1 gelas untuk setiap 1 jam. Tengok lah perubahan bila jaga pengambilan air ni. Nak cantik macam Fauzra tak boleh malas. Sebab Fazura mmg cukup jaga pengambilan air ni.

Yang paling penting, ambil nutrisi tambahan.

Ada banyak sebab kenapa perlu nutrisi tambahan untuk kekal cantik

  1. Environment kita banyak debu asap dan toksik menyebabkan sel-sel kulit kita rosak
  2. Sinar UV sekarang lebih teruk berbanding dulu. Di malaysia, memang kena pakai krim spf yg 50 bukan lagi 30
  3. Pemakanan kita sudah kurang nutrisi. Dari segi sayur dan buah, disebabkan oleh teknologi pertanian, banyak yang GMO.4
  4. Bila aging, ada banyak perubahan dari segi penghasilan kolagen, tenaga sel yang semakin berkurangan

Antara nutrisi tambahan yang kak yana sarankan adalah

ESP – sumber protin yang membantu untuk renew sel-sel dan menggantikan sel kulit mati penyebab wajah kusam

VItamin C untuk memberi perlindungan kepada sel dari serangan radikal bebas, mencerahkan kulit dan menghalang pembentukan jerawat

Coq Trol – menjana tenaga sel untuk memastiakn sel bekerja secara optimum. Kulit lebih pinkish dan awet muda

Tips Yang Ketiga 

Dan terakhir, buat sedikit senaman. Senaman ni untuk meningkatkan metabolisma badan dan bagi badan fit. Tidak lupa, untuk perjalanan darah yang lancar. Buat senaman di rumah pun ok asalkan ada keluar peluh. So nanti nampak badan energetik. Senaman juga buat anda tak cepat pancit dan semput.

Dan tidur kena cukup. Cukup paling minimum 6 jam. nanti mata panda pula kalau asyik tido lambat je kan

Jadi nak seri muka naik masa bersanding? Nak wajah yang senang dimakeup? Nak wajah yang segar dan glowing ketika jadi raja sehari? dan yang penting nak sejukkan mata cik abang memandang di malam pertama?

Boleh hubungi kak yana untuk dapatkan product dan konsultasi. Istimewa dengan setiap pembelian, akan diberikan jadual makan yang berkesan dan tips kecantikan.

Hubungi segera >> HOTLINE Shaklee : 012-9576172 http://wasap.my/60129576172/vitnaikseri

 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge