Hilang Ketagih Rokok, Terus Berhenti

Rokok, satu ketagihan yang buat sukar nak berhenti. Orang yang hisap rokok kata, sehari tak hisap rasa macam tak lengkap. Al maklum sesuatu yang kita amalkan, memang boleh jadi darah daging. Masalahnya , dalam bab rokok ni ia merupakan ketagihan yang menzalimi badan sendiri dan mempercepatkan kepada kematian. Bila ketagihan rokok, nak berhenti tu memang payah la. Yang dah cuba-cuba berhenti pun tapi sebab masih rasa ketagihan, kembali merokok semula. Tergugat iman pula bila ada kawan yang duk syiok merokok depan kita.

Tapi nak berhenti rokok, memang tak mustahil. Hentikan dulu ketagihan pada rokok. Macam mana tu?

Teruskan pembacaan untuk tahu cara paling mudah gerenti berhenti rokok.

Ketagihan Rokok

20, 000 mati akibat rokok

Punca ketagihan rokok adalah nikotin. Di pasaran memang ada jual ubat untuk berhenti rokok. Antaranya adalah NiQuitin patch, NiQuitin lozenge, Pil Champix, Nicotine Gum dan Nicotine inhaler. Walaubagaimanapun, ubatan ini tidak membuang toksik yang ada sebaliknya hanya menghalang toksik dari masuk ke dalam darah. Jadi nak berhenti rokok gagal juga.

Nak masuk klinik berhenti rokok? Tak ramai rasanya yang sanggup nak jumpa doctor untuk berhenti rokok. Mungkin akan timbul macma-macam alasan. Masa tak sempat lah, dan macam-macam lagi. Dah berhenti pun, ada withdrawer effect. Nak tahannya memang hazab. Kalau tak sanggup, tu yang ada kembali merokok.

Ubah Hilang Ketagih Rokok Paling Terbukti Berkesan

Ya, memang bab ketagihan tu memang part paling sukar. Itulah punca ramai yang gagal berhenti. Hilang ketagihan ni maknanya, orang sua rokok pun tak agak-agak dah terus tolak terus rasa macam nak muntah. Keseronokan merokok dah bertukar kepada rasa mual dan nak muntah bila pandang rokok apa lagi kalau hisap rokok tu. Kesan ni tiada pada ubat nikotin dan sebarang ubat berhenti rokok. Ada satu tonik antioksidan yang sangat power utnuk hilangkan ketagihan merokok sekaligus nak berhenti rokok tu memang mudah je lah.

Namanya VIVIX

Kesan ketara lepas minum VIVIX beberapa kali, anda akan rasa rokok tu pergghhhhh pahit umpama hembedu. Loya, nak muntah setiap kali nak meroko. Jadi bila dah rasa macam ni, rasa nak merokok lagi ke? Sanggup ke tahan pahit hemepdu tu? Nikmat lagi ke merokok dalam keadaan macam tu. InsyaaAllah tak nikmat langsung dah rokok tu. Kalau selama ni boleh habis 2 3 batang rokok sehari, nak habiskan sebatang rokok pun tak mampu dah.

Macam customer di bawah ni

Yang perokok tegar 20 30 tahun pun tak leh nak layan dah, tobat terus dah rasa.

 

Nak tengok video live pengakuan perokok tegar berhenti rokok?
Tonton video ni

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya

 

Bagaimana VIVIX boleh buat rokok jadi pahit?

VIVIX ni tonik antioksidan yang sangat power, berfungsi untuk repair kerosakan yang dah dibuat oleh rokok, detox segala toksik yang dilambakkan oleh rokok dalam badan. Walaupun proses detox ni ambil masa, of cozz la kan kalau dah merokok berpuluh tahun memang amat mustahil lah nak clear semua toksik tu dalam sehari. Cuma kesan pahit tu ambil masa yang singkat untuk rasa. Paling bagus ambil sekali dengan DTX COMPLEX untuk detox hati (liver) pusat segala toksik tu berkumpul.

VIVIX bertindak dari peringkat DNA. Ia bukan sahaja melindungi sel dari rosak tapi juga baikpulih sel rosak. Lagi lambat cuba VIVIX, lagi lambat VIVIX nak tolong repair. Minum VIVIX, maknanya kerosakan sel dipelihara dari toksik nikotin.  Pengaruh dan keinginan terhadap nikotin akan hilang dan radikal bebas yang terhasil akibat pengambilan nikotin akan ditentang oleh antioksidan power VIVIX

Lihat >> 4 Kandungan Utama VIVIX YAng Beri Kualiti Terbaik

Berhentilah dari meracuni isteri, anak dan keluarga sendiri.
berhenti untuk menzalimi mereka dan diri sendiri. Setiap apa yang kita buat ada akibatnya.

Hidup lebih bahagia, rahmat dan berkat, wang lebih jimat dengan berhenti rokok.

 

Sebotol VIVIX berharga RM475 (Keahlian percuma dan pengeposan percuma). Namun bulan Disember 17 ni, ada promosi bagi pembelian 2 botol.

Kenapa VIVIX berbaloi untuk dicuba?

  1. Potensi bebas rokok adalah tinggi (lebih 95%)
  2. Harga rokok semakin naik. Katakan sekotak rokok RM16 paling murah (20 batang). katakan sehari sekotak rokok dihisap. Bila sebulan, total RM480. harga lebih kurang sama dengan VIVIX. Kalau beli yang promosi jimat lagi.
  3. Katakan selepas penggunaan 1 botol, dah terasa rokok tu pahit macam hempedu. Anda dah buat pilihan untuk pilih nutrisi kesihatan berbanding racun. Bulan seterusnya, VIVIX boleh didapati dengan harga yang lebih murah iaitu RM403. Anda jimat lagi.
  4. Cuba VIVIX, bukan sekadar berhenti rokok tapi dapat juga manfaat kesihatan yang INI

Kesimpulannya?

Keluarkan wang untuk dapatkan VIVIX lebih jauh berbaloi dari terus merokok. Berhentilah rokok. Yang paling berharga adalah nyawa.

Bagaimana nak dapatkan VIVIX HARGA PROMOSI?

Boleh Whats app ‘ Nak VIVIX PROMOSI ‘ ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk dapat kesan maksima dengan VIVIX
Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE BERSAMA KAMI DENGAN MODAL RENDAH? KLIK LINK INI 

Similar Posts

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge