4 Sebab Untung Miliki VIVIX Ketika Promosi

Disember 2017, tetiba Shaklee umum promosi product top selling, apa lagi kalau bukan VIVIX. Bagi penggemar VIVIX, memang inilah masa yang meloncat kegembiraan, masa yang ditunggu-tunggu untuk borong Vivix lebih sebab penjimatan yang banyak.

Apa untungnya miliki VIVIX ketika promosi? Meh kak yana nak bebel. Hihihihi

Sebelum tu mesti uolls tertanya-tanya kan VIVIX ni apa sebenarnya?

Baik, sebelum kita melangkah jauh, eceh…jom baca entry tentang kandungan utama VIVIX. dah tahu kandungan, sure pembaca semua boleh dapat maklumat dah tentang apa itu VIVIX.

VIVIX sangat sesuai diambil oleh mereka yang sihat. Haaa kenapa agaknya tu? Sekali lagi, boleh rujuk penjelasan lanjut tentangnya di ENTRY INI. Panjang lebar tau kak yana bebel dalam tu. Bebel bukan sebarang bebel tapi bebel untuk anda sihat.

Dah selesai baca entry tersebut?

Maka, kak yana nak bebel pula kenapalah JIMAT SANGAT miliki VIVIX ni ketika promosi. Promosi bila? Bulan ni lah.

Ini sebabnya

No 1: Tonik paling selamat kerana ada clinical tested dan ujian makmal

Benda yang kita nak bawak masuk perut ni kena betul-betul selidik, especially yang berkaitan dengan kesihatan. Bukan yang dibuat di kilang dan dijual kepada mereka yang berminat nak jadi founder product, kemudian letak label masing-masing dan jual.

VIVIX premium, ia telah dibangunkan oleh para saintis Shaklee selama bertahun-tahun dengan kerjasama penyelidik terkemuka. Shaklee melaburkan berbillion dolar untuk hasilkan VIVIX ni tau. Vivix adalah tiga kali dipatenkan dan disokong oleh kajian klinikal dan makmal.

No 2: Vivix dipatentkan, makna tiada yang boleh meniru kandungan exclusive Vivix. Tiada yang setandingnya di pasaran.

3 jenis paten khas untuk VIVIX adalah

  • Paten 1: Cold-filling extraction process. Maksudnya Proses Pengekstrakan bahan-bahan untuk menghasilkan Vivix dijalankan secara kaedah suhu rendah.
  • Paten 2: Adunan dan Gabungan polifenol (The polyphenol blend) -Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol malah mengandungi gabungan 15 polifenol yang diadun dari 4 tumbuhan utama untuk iaitu anggur muscadine, lobak ungu, buah elderberry eropah danpolyganum cuspidatum.
  • Paten 3: Bebas Bahan Pengawet, Semua Semulalajadi dan Cecair Yang Stabil  (Preservative-Free, All-Natural, Stable Liquid Suspension).

Pelaburan kesihatan yang berbaloi kerana kesannya bertindak sehingga ke peringkat selular (DNA sel). Alah membeli menang memakai kata orang. Inilah masanya untuk cuba.

Nombor 3: Penjimatan berganda bila beli semasa promosi. 

VIVIX ni memang jarang ada promosi sebab exclusive. Jadi bila ada promosi tu banyak sangat beza dari harga biasa. Untuk bulan ini, promosi buy 2 less 5%. Yang baru nak cuba vivix, untung banyak jika ambil twinpack. Dan promosi satu lagi, beli 6 free 1 botol. Yang ini lagi baaaaanyak jimat.

Jadi nak dapatkan VIVIX yang exclusive dengan harga jimat, bulan ini lah jawabnya. Duit yang dijimatkan tu boleh beli benda lain kan?

Nombor 4: Beli sekarang, kesannya dapat rasa lebih cepat. 

Mungkin sudah ada bibit-bibit penyakit yang sedang dalam proses untuk nak munculkan diri dalam badan anda. Cuma anda tidak sedar. Ya, memang begitulah pattern penyakti kronik ni. Dia buat onar senyap-senyap je kat dalam tau-tau je dah stage 3, stage 4. Masa tu memang kita akan usaha kot mana pun nak kasik sihat kan?

Jadi jangan bertangguh, jangan tunggu sampai terjadi tahap macam tu. lagi banyak duit kita akan habis untuk rawatan.

jadi amalkan ViviX sekarang untuk bantu sel-sel kita sihat dan dilindungi. Beli sekarang, lebih jimat. Jangan berkira-kira untuk beri yang terbaik kepada badan.

Nak dapatkan VIVIX?
Ingat, bulan ini ada promosi sangat best dengan pembelian VIVIX. ya promosi ni berlangsung hanya sepanjang Disember 2017 sahaja

Tonton video ini untuk dapat harga murah Vivix

Bagaimana nak dapatkan VIVIX HARGA PROMOSI?

Boleh Whats app ‘ Nak VIVIX PROMOSI ‘ ke no 012 9576172 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk dapat kesan maksima dengan VIVIX
Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE BERSAMA KAMI DENGAN MODAL RENDAH? KLIK LINK INI 

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge