kelebihan_vivix

4 Kandungan Vivix Yang Beri Kualiti Tinggi Kepada Vivix

Kecoh sangat pasal Vivix ni, ada apa dengan Vivix? Bagus sangat ke Vivix tu? Sebagai pengguna Vivix, kak yana akui memang Vivix terbaik sangat. Puas hati to the max makan Vivix. Kalau tak, takkan VIVIX jadi top selling product kan ?

Baik, dalam entry ni kak yana nak bebel sikit tentang kandungan utama sehingga membuatkan Vivix ni memberi kesan yang hebat dan premium kepada penggunanya. Mesti nak tahu kan?

Ada 4 kandungan utama yang semuanya terdiri dari botanical plant terbaik. Bahan-bahan ni dikaji terlebih dahulu sebelum dipilih untuk dijadikan ramuan utama Vivix. So berbillion dolar habis khas untuk nak hasilkan Vivix ni.

1. Muscadine Grapes (Anggur Muscadine)

Aaaha, bukan anggur biasa tau ni. Saiznya sebesar bola golf. Dan khasiatnya istimewa sehingga digelar anggur super kerana bilangan kromosom dalam anggur ni ada extra 1. Kelebihannya, mempunyai kandungan polyphenol dan resveratrol yang tinggi.

Polyphenol adalah sekumpulan phytokimia atau phytonutrien yang terdapat di dalam tumbuhan dimana ia memiliki banyak molekul phenol pada struktur kimianya. Polyphenol dikatakan memainkan peranan sebagai antioksidan yang sangat baik untuk kesihatan

Sebab itu Vivix ni tinggi antioksidan dan sangat baik untuk pertahanan dari kerosakan akibat radikal bebas.

2. Purple carrot

Berbeza dengan lobak biasa, Purple carrot dikatakan mengandungi 50% lebih tinggi beta-kerotin. Ia juga mengandungi banyak antioksida dan Vitamin A. Amalkan Vivix memang membantu untuk turunkan power mata tau.

Kelebihan Purple Carrot adalah

  • mencegah penyumbatan pembuluh darah (Artersklerosis) yg mengakibatkan penyakit seperti stroke dan penyakit jantung
  • bersifat anti karsinogen untuk mengelakkan berlakunya sel kanser dan abnormal sel
  • mempunyai kandungan vitamin A, B, C dan E

3. European Elderberry (Sambucus Niagra)

Elderbery jenis ini kaya dengan antioksidan yang kaut, mengandungi vitamin A, B dan C yang membantu untuk menguatkan sistem imun badan. Sistem imun yang kuat membantu untuk melindungi badan dari serangan kuman, bakteria dan virus.

4. Polyganum Cuspidatum

Nama lain adalah Japanese knotweed. Ianya mengandungi resveratrol, iaitu bahan yang mempunyai antioksidan tinggi yang sangat bermanfaat untuk menentang radikal bebas sekaligus bertindak sebagai anti viral, anti radang, anti bakteria dan antikulat juga.

Sebab itulah Vivix sangat bagus untuk percepatkan proses luka baik dan mengelakkan jangkitan terutama bagi mereka yang terpaksa potong kaki kerana kencing manis.

Nak dapatkan VIVIX?
Bulan ini ada promosi sangat best dengan pembelian VIVIX. ya promosi ni berlangsung hanya sepanjang Disember 2017 sahaja

Tonton video ini untuk dapat harga murah Vivix

Bagaimana nak dapatkan VIVIX HARGA PROMOSI?

Boleh Whats app ‘ Nak VIVIX PROMOSI ‘ ke no 012 9576172 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk dapat kesan maksima dengan VIVIX
Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE BERSAMA KAMI DENGAN MODAL RENDAH? KLIK LINK INI 

Similar Posts

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge