Mula kurang yakin yang “kawah” bekas jerawat ni tak boleh hilang.. lebih 10 tahun kot… mesti la makan masa nak baik.. tapi akhirnya…

Ya, bekas jerawat yang berkawah dan berlubang memang ambil masa yang lama untuk pulih. Malah ada yang tak dapat nak rawat pun kesan parut jerawat berlubang tu sebabnya fade up, give up dan segala macam up lagi.

Benda yang dah lama jadi, lepas tu nak dia kembali licin dalam masa seminggu, memang mustahil lah. Bila dah parut tu jadi kawah, nak kambus smeula kawah tu ia perlukan nutrisi yang betul, yang diambil secara konsisten dan berterusan.

Entry ini boleh membantu mereka yang ada masalah parut berkawah untuk kembali licin seolah tak pernah ada masalah tersebut. Waaah betul ke?

Ya, jaminan ini hanya diberi pada mereka yang rajin dan konsisten dan tidak mengharapkan kesan pantas. Kerana sel kulit bukannya terhasil seminggu dua. Paling kurang 3 bulan tau.

Ceritanya begini….

Pn Lina Akhtar, mengalami masalah jerawat kronik sehingga meninggalkan parut yang berlubang dan berkawah. Kata beliau,

Jerawat tumbuh sejak dari remaja, dari 2002 first time datang kat Taiping, tak tahan dengan cuaca panas, muka teruk di penuhi jerawat. Masa tu tangan geram dan gatal nak picit setiap kali jerawat nanah keluar.

Sudahnya, bekas kawah tu dan parut hitam kekal la sampai 2011 kenal produk Shaklee ni. Tujuan utama untuk kecerdasan badan dan penyusuan susu ibu juga tambah susu badan. Tapi lain pula extranya.

Nak tahu apa yang berlaku setelah pengambilan product shaklee yang asalnya untuk penyusuan susu ibu?

Kulit makin okay. Jerawat malu-malu nak tumbuh dan yang bestnya alergik daging tu pun perlahan-lahan hilang dan sekarang BOLEH MAKAN DAGING dengan enaknya. Resdung semakin berkurang. Best lagi?? ? Bekas jerawat dah semakin pudar tau…

Pn Lina tak menaruh harapan pun pada bekas parut jerawatnya memandangkan dah 10 tahun dalam keadaan begitu. Tapi tidak disangka, kulitnya berubah.

Tambahnya,

Alhamdulillah… untuk tenaga & penjagaan kesihatan itu penting.. sebabnya? Badan kita nak pakai lama..

Cantik??? Itu EXTRA nya…

Dan ini adalah sebab kenapa Pn Lina setia menggunakan product Shaklee sehingga kini sejak tahun 2011

Korang yang ada masalah jerawat.. bekas jerawat.. panau ke… wajib cuba… bukan untuk kesan 3 hari.. tapi kesan untuk penjagaan kesihatan kita masa akan datang…

Hargai sihat kita terlebih dahulu, dan kecantikan luaran akan terserlah bila dalaman kita sihat… Sangat sukaaaa dan teruja…

Tak pandang produk lain walaupun ada kalanya tergugat dengan iklan. Tapi fikirkan sihat No.1 dan cantik No.2. Setia dengan Shaklee. Kenapa kami setia dengan Shaklee? Adalah kerana produknya yang sangat sangat TERBAIK.

Jadi apa product yang Pn Lina konsisten ambil?

Antaranya adalah VIVIX dan ESP 

[RESVERATROL MENGHALANG PEMBENTUKAN JERAWAT]

VIVIX adalah tonik yang mempunyai sebatian Resveratrol dan gabungan polyphenol dengan kuasa antioksidan 10x ganda berbanding resveratrol sahaja. Nak tau kenapa VIVIX berjaya menghapuskan jerawat degil di wajah?
Kajian menunjukkan resveratrol menghalang pertumbuhan jerawat dengan cara melemahkan membran sel bakteria. Jadi jangka hayat bakteria jadi pendek dan menghalang pembiakan bakteria yang jadi penyebab kepada jerawat.

[ PROTIN ESP BAIKI SEL KULIT DAN BANTU HASILKAN SEL  YANG BARU]

ESP pula adalah serbuk protin yang mempunyai keistimewaan berikut

  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidak-diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol*.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

Protein adalah seperti blok yang membina tubuh termasuklah sel kulit, seperti batu bata yang membina rumah. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan.

Proses pemulihan dari parut ni mengambil masa sekurang-kurangnya 3 bulan. Jadi harus konsisten dan sabar. Lain orang lain penyerapannnya. Sebab badan kita berbeza antara satu sama lain, ada yang cepat ada yang lambat. Kuncinya, konsisten dan istiqamah.

CARA ORDER VIVIX untuk masalah Parut Jerawat Berlubang
Nak beli Vivix, ada 2 cara

1. Boleh terus buat pembelian vivix dan di SINI 
2. Pembelian lebih jimat dengan menjadi ahli Shaklee. Hubungi Kak Yana untuk penjelasan lanjut mengenai vvivix untuk membantu anda rasai kesihatan yang lebih baik dengan VIVIX. Untuk customer yang buat pembelian dengan Kak Yana, dapatkan FREE CONSULTATION mengenai cara pemakanan yang betul. InsyaaAllah bantu sebaik mungkin untuk customer dapat manfaat kesihatan secara optimum.

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
Kencing Tikus, Langkah Perlu Ambil Untuk Cepat Pulih
16 Kelebihan Resveratrol Kepada Kesihatan, Bukti Secara Saintifik